Ingezonden persbericht


'OrangePitch' tijdens WK voetbal live in Amsterdam

Heineken Music Hall en Leaf Experience Marketing introduceren uniek business

netwerkplatform

Amsterdam/Bemmel, 24 maart 2010 -" Onlangs zijn de Heineken Music Hall en Leaf

Experience Marketing een uniek business netwerkmodel overeengekomen waarbij

'duurzaam ondernemen' een belangrijk speerpunt is. Onder de naam 'OrangePitch' wordt

tijdens twee pouledagen van het Nederlands elftal in de World Cup, dit nieuwste zakelijke

evenement in de Heineken Music Hall in Amsterdam georganiseerd.

Top voetbal gecombineerd met top business (opportunities)

Maandag 14 juni ⤐ wanneer de wedstrijd Nederland tegen Denemarken gespeeld wordt ⤐ en

donderdag 24 juni ⤐ als ons land het opneemt tegen Kameroen ⤐ staat de Heineken Music

Hall geheel in het teken van World Cup en World Business. OrangePitch biedt het Nederlandse

bedrijfsleven de bijzondere gelegenheid de twee Nederlandse voetbalwedstrijden live op grote

schermen mee te maken met collegae, klanten en vrienden en tegelijkertijd de zakelijke relaties

te versterken en uit te breiden. Beide dagen zijn ook vooraanstaande personen uit de voetbalwereld

te gast die ook zakelijk hun verhaal gaan doen.

Business netwerk platform

OrangePitch garandeert voor iedere ondernemer die aan dit evenement mee doet vijf

zakelijke afspraken. Tijdens de online voorregistratie van dit netwerkevenement wordt

iedereen gevraagd een kort profiel van zijn of haar bedrijf te maken. Dit profiel wordt vijf

maal uitgeprint en samen met vier andere profielen bij binnenkomst op het evenement zelf


- in een gesloten envelop - aan een aanwezige ge uitgereikt. Gedurende de dag/avond kan

iedere ondernemer naar eigen behoefte 'personen ruilen' om tenslotte met vijf, voor een

ieder, waardevolle afspraken huiswaarts te keren. Dit staat uiteraard los van de business

contacten die iemand zelf legt.

'Dit is onze zakelijke variant op het 'fast⤐dating'⤐model', aldus Kasper Lentz - initiator van

dit evenement en grondlegger van Leaf Experience Marketing. 'Tijden veranderen en

mensen veranderen... wij zijn altijd op zoek naar nieuwe en doeltreffende invalshoeken voor

'het bedrijven van business'. Zo houd je het interessant en verrassend voor alle betrokken

partijen'.

Op beide evenementdagen worden circa 3.000 personen verwacht. Kijk voor meer

informatie op www.bisbuzzing.com.

Leaf Experience Marketing is de organisator/initiator van dit evenement. Leaf Experience

neemt haar verantwoording in duurzaam ondernemen wat betekent dat binnen de

organisatie gestreefd wordt naar klimaat neutraal werken. Daar waar dit onmogelijk blijkt

wordt gecompenseerd via de Climate Neutral Group. Zo zal Leaf Experience bij alles wat zij

onderneemt en organiseert, ook alle betrokken partijen en bezoekers aanspreken op hun

verantwoordelijkheid en vragen hun 'steentje bij te dragen' aan duurzaamheid.

BisBuzzing.com is het product van Leaf Experience Marketing waar b⤐to⤐b business wordt.

Het is de nieuwe online business partner, gericht op het ontwikkelen van complete zakelijke

concepten met als specialisatie het aanbieden van doeltreffende evenementen en

arrangementen waarbij bedrijven gegarandeerd waardevolle afspraken maken.