Persbericht
:
:
LaComunidad
Amsterdam, 14 juni 2010
Mini Babybel kiest LaComunidad als digitaal bureau
Amsterdam, 14 juni 2010 - Bel Nederland, heeft voor het merk Mini Babybel, het nieuwe digitale bureau bekend gemaakt. LaComunidad, onderdeel van WPP (NASDAQ: WPPGY) won de pitch waaraan vier bureaus deelnamen. Het budget voor 2010 wordt niet vrijgegeven.
Wilmar Tax, senior brand manager van Mini Babybel licht de keuze toe: "Online heeft een steeds groter wordende invloed op ons merk en de communicatiestrategie. Met hun concepten en cases heeft LaComunidad laten zien dat ze het merk Mini Babybel ook op lange termijn kunnen versterken".
Over het winnen van het Mini Babybel account zegt Igor Beuker, oprichter van LaComunidad: "Mini Babybel is een fris en innovatief merk, met een team mensen dat open staat voor een vernieuwende aanpak. We zijn begonnen met de branding en communicatiestrategie voor 2010 en hebben de nieuwe website met de populaire WK-game Kaaskoppen mogen ontwikkelen."
Over LaComunidad
Het Amsterdamse digital marketing bureau maakt met interactieve campagnes, programma's en communities merken relevanter, innovatiever en aantrekkelijker. Kortom, LaComunidad activeert en revitaliseert merken in het digitale tijdperk. LaComunidad werkt voor o.a. Heineken, jobs.ch, Martinair en Univé. LaComunidad is onderdeel van WPP, de wereldwijde marktleider in marketingcommunicatie. Meer informatie:
Over Mini Babybel
Mini Babybel staat voor fun en verantwoord. Al het goede van kaas op een unieke en leuke manier per portie verpakt, in een rood waslaagje. Mini Babybel is niet alleen erg lekker maar ook verantwoord: van nature rijk aan calcium en eiwitten! En bovendien handig mee te nemen. Mini Babybel is dan ook het lekkerste kaasje voor tussendoor!
Ingezonden persbericht