Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Oranjefans kleden hun huis aan met promotiemateriaal pizzaketen

New York Pizza dupe van oranjegekte

De nieuwe huisstijl van pizzaketen New York Pizza wordt een dure grap door het WK voetbal. "Om de huisstijl wat op te frissen werd ondermeer de kleur oranje toegevoegd aan het groen-witte logo en dat kost ons nu handenvol geld", aldus directeur Philippe Vorst.

Uit het hele land komen meldingen binnen van franchisenemers bij wie vlaggen, banners en spandoeken zijn gestolen.

Het populairst onder de dieven zijn de beachflags. Van de 300 vlaggen die tot nu toe zijn verspreid onder de vestigingen is een aanzienlijk deel al verdwenen.

Vorst gaat verder: "Elke dag neemt het aantal meldingen van diefstal toe en bellen vestigingshouders op met de vraag of we nieuw materiaal kunnen sturen omdat de nacht ervoor hun zaak is bestolen. De promotiematerialen zijn voor oranje fans blijkbaar gewilde objecten om het eigen interieur mee aan te kleden."

Over New York Pizza

Van pionier aan het Spui in Amsterdam is New York Pizza in zeventien jaar tijd uitgegroeid tot de grootste pizzaketen in Nederland. In die zeventien jaar is New York Pizza constant bezig geweest met het bijstellen en aanvullen van het assortiment en het veiligstellen van een constante kwaliteit van de producten. Altijd volgens het CHEFF principe: Clean, Hot, Enjoy, Fast and Friendly. Waarbij de pizza's altijd Freakin Fresh zijn.

Noot aan de redactie,