Wageningen Universiteit en Researchcentrum
11 jun 2010 13:30 - 11 jun 2010 17:00
Locatie: Hof van Holland Haakzaal Lawickse Allee 9 Wageningen
Organisatie: Wageningen University
Minisymposium bij gelegenheid van het afscheid van Aad van Tilburgvan
de leerstoelgroep Marktkunde en Consumentengedrag, Wageningen
University.
Met
- Prof. Hans van Trijp, hoogleraar Marktkunde en consumentengedrag;
- Prof. Erwin Bulte: Instituties als motor voor duurzame ontwikkeling
in ontwikkelingslanden.
- Dr. Clemens Lutz: Armoedereductie en marktwerking in de landbouw in
SubSahara Afrika.
- Dr. Emma Kambewa: Facing challenges but seizing uppertunities.
(Malawi)
- Dr Paul Ingenbeek: Marketing van deel van het probleem naar deel van
de oplossing
- Prof. Tiny van Boekel: Van kwaliteit als toetredingsdrempel naar
kwaliteit als concurrentievoordeel.
- Prof. Joost Pennings: Goederentermijnmarkten als aanjagers van
duurzame finaciele landbouw ontwikkkeling in ontwikkelingslanden.
- Dr. Aad van Tilburg: Ontwikkelingen in de koppeling tussen theorie en
praktijk van de Marketing in Ontwikkelingslanden.
Â