Ingezonden persbericht
Persbericht Diamant
Mountain Design brengt de schittering terug in Diamant
Den Haag, juni 2010
Om Diamant de marktleider te laten blijven in de categorie frituurvet, hebben Van Dijk Food Products en Mountain Design gezamenlijk de merkstrategie, merkidentiteit en het verpakkingsdesign aangescherpt.
De visuele uitkomst hiervan is een nieuwe verpakkingsidentiteit met een frisse, krachtige, eigen uitstraling, waarin de diamant de hoofdrol speelt. Niet alleen heeft het logo van Diamant nu daadwerkelijk de vorm van de steen gekregen; de vele schakeringen van de steen komen terug in de verpakking en geven de veelzijdigheid van het merk weer. In het verpakkingsdesign is verder de schapimpact, segmentatie en USP communicatie versterkt. Een verpakkingsidentiteit die een marktleider als Diamant recht doet en de consument het vertrouwen laat behouden in de frituurvetspecialist die Diamant is.
Credentials:
Opdrachtgever: Van Dijk Food products
Merk: Diamant
Bureau: Mountain Design
Account manager: Sabine Rutten
Creatie: Arno Molenaar en Hans van de Bovenkamp