Sandd is ISO gecertificeerd

09/06/2010 16:33

Sandd BV

Sandd is vanaf vandaag ISO gecertificeerd. Het resultaat van 9 jaar groei en verbetering is een goed geoliede organisatie met mensen die de wil hebben om de klant te dienen.

ISO Certificering

De ISO 9001 is een norm die eisen stelt aan het kwaliteitsmanagementsysteem van Sandd en de manier waarop wij met ons kwaliteitsbeleid omgaan. SGS Systems en Certification is verantwoordelijk voor de certificering van Sandd. SGS is een organisatie met jarenlange ervaring in het afnemen van audits in 180 landen.

Compliment

Mevrouw M. Minnaert, auditor van SGS, heeft Sandd ervaren als het enige bedrijf waar ze zelf ook wel zou willen werken. Mevrouw Minnaert; "Toen ik de opdracht kreeg om voor Sandd het certificeringtraject te begeleiden, had ik een neutrale kijk op het bedrijf. Als ik nu zou moeten zeggen wat er in me opkomt als ik aan Sandd denk, dan is dat streven naar perfectie en open staan voor een kritische noot. Mensen denken in kansen en uitdagingen. Daarnaast heeft het mij bijzonder verrast dat in een decentrale organisatie als Sandd de beleving van kwaliteit en het steeds verbeteren bijna zonder ruis doorklinkt in het netwerk."

Geen kunstje

Gedrevenheid is een cultuurelement dat Mevrouw Minnaert heeft ervaren binnen Sandd. "Dat Sandd het certificaat heeft gehaald is op zich niet eens zo bijzonder, dat kon eigenlijk niet anders. Het bijzondere ligt hem veel meer in het feit, dat deze organisatie zich in de relatief korte tijd dat zij bestaan, heeft ontwikkeld tot een organisatie die haar zaakjes goed op orde heeft en wil houden. Natuurlijk is dit een momentopname, maar ik heb er voor de toekomst alle vertrouwen in dat de mensen dit zullen volhouden. Ik heb gemerkt dat het hen in de genen zit, het voelt gemeend en is geen kunstje. Wij geven geen cijfers, alleen tekortkomingen en die zijn er simpelweg niet. Je zou dus kunnen zeggen dat Sandd een 10 heeft gescoord."

Sandd

Sandd is het op één na grootste postbedrijf van Nederland. Met vaste bezorgdagen, aantrekkelijke tarieven en een betrouwbare goede kwalitatieve dienstverlening bezorgt Sandd sinds 2001 geadresseerd drukwerk voor een uiteenlopende klantenkring van postorderaars tot banken, verzekeraars, tijdschriften en direct mails tot loterijen en charitatieve instellingen. De doelstelling van Sandd is een marktaandeel van 20-25%.





http://www.sandd.nl


Noot voor de redactie:

Achtergrondinformatie (