Aankondiging

17 mei, 2010

Softlution en hybris organiseren het Multi-Channel Netwerk

Softlution en hybris organiseren op 8 juni aanstaande de eerste editie van het Multi-Channel Netwerk in Slot Zeist. Het thema van de avond is 'Take a look into the crystal ball of multi-channel e-commerce' en staat in het teken van nieuwe trends, mogelijkheden, uitdagingen en risico's op het gebied van multi-channel-commerce en -communicatie.

De netwerkbijeenkomst wordt geleid door Wijnand Jongen, directeur van de Nederlandse Thuiswinkel-organisatie en Martin Newman, een Engelse e-commerce-specialist met meer dan 25 jaar ervaring in multi-channel-retailing; onder andere bij Harrods, Burberry en Intersport. Daarnaast begeleidt hij deze avond de rondetafelgesprekken tijdens het diner.

Het Multi-Channel Netwerk stelt aanwezigen in de gelegenheid om op een interactieve manier met elkaar in contact te komen en e-commerce-cases te bespreken. Daarnaast biedt het een platform voor organisaties om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen over multi-channel-commerce en het is een ontmoetingsplek om ervaringen en ideeën uit te wisselen met andere branchegenoten.

Softlution en hybris verwelkomen u graag op 8 juni in Slot Zeist.

Datum: 8 juni, 2010
Tijd: van 16.30 uur tot 22.00 uur
Locatie: Slot Zeist in Zeist
Aanmelden: www.hmc-netwerk.nl

Kijk voor meer informatie over het Multi-Channel Netwerk op: www.hmc-netwerk.nl

BERICHT VOOR DE REACTIE

Over Softlution
Softlution is een internationaal opererende full-service expert voor multi-channel en conversie verhogende oplossingen voor: E-Business, PIM, CMS, Design, Web Analytics en Online Marketing. Alle benodigde specialismen voor een deskundig advies, hoogwaardige implementatie en een vakkundige totaalintegratie van uw online en offline informatie, communicatie- en verkoopkanalen treft u bij Softlution aan onder één dak. Door middel van onze full-service aanpak waarborgen wij een optimaal functionerend e-business platform. Wij hechten veel waarde aan een open en proactieve samenwerking, denken met u mee om samen te komen tot de beste en meest winstgevende oplossing voor u en uw klanten.

Over hybris
Hybris is leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software. Het bedrijf heeft een duidelijke visie op het gebied van consistentie, coördinatie en personalisatie van informatie binnen de verschillende kanalen in alle fases van de levenscyclus van de klant. Dit heeft geresulteerd in een geïntegreerde oplossing die industrialisatie en automatisering van communicatie-, sales- en supportprocessen ondersteunt. Deze oplossing is innovatief in dit vakgebied en laat implementaties soepel verlopen. Daarnaast kunnen bedrijven hun single-site, multi-site en multi-channel-communicatie stap voor stap beheren.

Hybris is opgericht in 1997. Het bedrijf heeft in het verleden goede groei- en winstresultaten behaald en heeft sterke groeiambities voor de toekomst. Het hoofdkantoor is gevestigd in München en andere kantoren bevinden zich in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zwitserland en Zweden. Internationale aanwezigheid wordt mede ondersteund door zakelijke en technologiepartners in Europa en de VS. Hybris heeft wereldwijd 150 klanten en onderhoudt ruim 1.500 websites. Het klantenbestand omvat onder andere Adidas, Toys 'R' Us, De Bijenkorf, V&D, Pirelli, Zavvi, TUI, Lufthansa, Conrad, Puma, Ulla Popken, Nokia, Reebok, Rexel, Grundfos, Demag, Sika, Hagemeyer, Phonak en Bechtle. www.hybris.com