De filosofie van het Boutique Hotel, afkomstig uit de USA, wint meer en meer aan terrein in de toeristische sector in Luxemburg
07/06/2010 09:32
PR Newswire
CLERVAUX, Luxemburg, June 7, 2010 /PRNewswire/ -- Een concept gebaseerd op individuele charme, innovatie en een volledig
persoonlijk contact met de klant staat in contrast met de rationalisering,
anonimiteit en uitwisselbaarheid van internationale hotelketens. Elke
vakantie met een vleugje bijzonderheid kruiden, de gasten tot zichzelf laten
komen, zo stelt het Hotel des Nations zich voor.
"Boutique"-Hotel is meer dan een concept. Het is een filosofie
gebaseerd op het inzicht dat gasten niet op zoek zijn naar hotels die
allemaal wel ergens op elkaar lijken. Maar wel naar plaatsen die hen het
gevoel geven iets bijzonders te zijn, er een bijzondere vakantie te kunnen
beleven. Het persoonlijke contact tot de eigenaars, Isabelle Winkin en Tim
Eitjes, alsook het luisterend oor van het personeel draagt hier enorm toe
bij.
Individualiteit tegenover eenheid
In het Hotel des Nations te Clervaux lijkt geen enkele plaats
op een andere. Bent u op zoek naar ontspanning, dan kan u terecht in het
Wellness deel, alwaar u uw ziel een welverdiende rust in aangename warmte en
rust kunt gunnen. Sauna, stoombad en aromagrot zijn slechts een greep uit het
uitgebreide aanbod aan schoonheidsbehandelingen en ayurvedische massages die
u uitnodigen tot een welbehagen. De wereldreiziger daarentegen vindt plezier
in het contact tot de lokale bevolking in de oorspronkelijke herberg en de
lekkerbek kan de regionale keuken ontdekken. Het hotel met zijn 27 kamers is
gericht op behaaglijkheid en biedt naar wens een open bad of jacuzzi.
De wens om voor iedere bezoeker een zo perfect mogelijk
verblijf te bieden, gaat in het Hotel des Nations tot in de ingrediënten van
het ontbijtbuffet. "Onze producten worden zorgvuldig geselecteerd en wij
hechten groot belang aan de mening van onze gasten", aldus de eigenares
Isabelle Winkin. Het ontbijt wordt bovendien niet zoals gewoonlijk zomaar
gelijkvloers opgediend, maar wel op de bovenste verdieping, met een
uitzonderlijk uitzicht op de begroeide hellingen van het pittoreske
landschap. Licht en helderheid zorgen al vanaf de vroege ochtend voor
vrolijkheid en welbehagen. Dit innovatieve hotelaanbod gaat van
golfarrangementen over wellness-weekends tot actieve wandelingen, zoals het
onlangs gecreëerde "Geo-Caching".
Het eerste boetiekhotel in Luxemburg met drie sterren
Hotel des Nations is niet het eerste hotel in Luxemburg dat de
weg van de "Boutique"-beweging is ingeslagen. Maar het is wél het eerste
driesterrenhotel binnen dit concept met de wil deze bijzondere wijze van
vakantie ook voor middelmatige budgetten toegankelijk te maken. Innovatie en
originaliteit, menselijke contacten bevorderen,... Dit zijn maar enkele
punten die Hotel des Nations tijdens het volgende jaar verder wil uitbouwen.
De steen der individuele gewaarwording van gasten is hiermee ook in Luxemburg
gelegd.
Hotel des Nations
Uw Boutique Hotel in de Luxemburgse Ardennen
29, rue de la Gare
L-9707 Clervaux
+352-92-10-18
info@hoteldesnations.lu
http://www.hoteldesnations.lu
Hotel des Nations: Uw Boutique Hotel in de Luxemburgse Ardennen, 29, rue de la Gare, L-9707 Clervaux, +352-92-10-18, info@hoteldesnations.lu
-