De filosofie van het Boutique Hotel, afkomstig uit de USA, wint meer en meer aan terrein in de toeristische sector in Luxemburg 07/06/2010 09:32

PR Newswire

CLERVAUX, Luxemburg, June 7, 2010 /PRNewswire/ -- Een concept gebaseerd op individuele charme, innovatie en een volledig persoonlijk contact met de klant staat in contrast met de rationalisering, anonimiteit en uitwisselbaarheid van internationale hotelketens. Elke vakantie met een vleugje bijzonderheid kruiden, de gasten tot zichzelf laten komen, zo stelt het Hotel des Nations zich voor.

"Boutique"-Hotel is meer dan een concept. Het is een filosofie gebaseerd op het inzicht dat gasten niet op zoek zijn naar hotels die allemaal wel ergens op elkaar lijken. Maar wel naar plaatsen die hen het gevoel geven iets bijzonders te zijn, er een bijzondere vakantie te kunnen beleven. Het persoonlijke contact tot de eigenaars, Isabelle Winkin en Tim Eitjes, alsook het luisterend oor van het personeel draagt hier enorm toe bij.

Individualiteit tegenover eenheid

In het Hotel des Nations te Clervaux lijkt geen enkele plaats op een andere. Bent u op zoek naar ontspanning, dan kan u terecht in het Wellness deel, alwaar u uw ziel een welverdiende rust in aangename warmte en rust kunt gunnen. Sauna, stoombad en aromagrot zijn slechts een greep uit het uitgebreide aanbod aan schoonheidsbehandelingen en ayurvedische massages die u uitnodigen tot een welbehagen. De wereldreiziger daarentegen vindt plezier in het contact tot de lokale bevolking in de oorspronkelijke herberg en de lekkerbek kan de regionale keuken ontdekken. Het hotel met zijn 27 kamers is gericht op behaaglijkheid en biedt naar wens een open bad of jacuzzi.

De wens om voor iedere bezoeker een zo perfect mogelijk
verblijf te bieden, gaat in het Hotel des Nations tot in de ingrediënten van het ontbijtbuffet. "Onze producten worden zorgvuldig geselecteerd en wij hechten groot belang aan de mening van onze gasten", aldus de eigenares Isabelle Winkin. Het ontbijt wordt bovendien niet zoals gewoonlijk zomaar gelijkvloers opgediend, maar wel op de bovenste verdieping, met een uitzonderlijk uitzicht op de begroeide hellingen van het pittoreske landschap. Licht en helderheid zorgen al vanaf de vroege ochtend voor vrolijkheid en welbehagen. Dit innovatieve hotelaanbod gaat van golfarrangementen over wellness-weekends tot actieve wandelingen, zoals het onlangs gecreëerde "Geo-Caching".

Het eerste boetiekhotel in Luxemburg met drie sterren

Hotel des Nations is niet het eerste hotel in Luxemburg dat de weg van de "Boutique"-beweging is ingeslagen. Maar het is wél het eerste driesterrenhotel binnen dit concept met de wil deze bijzondere wijze van vakantie ook voor middelmatige budgetten toegankelijk te maken. Innovatie en originaliteit, menselijke contacten bevorderen,... Dit zijn maar enkele punten die Hotel des Nations tijdens het volgende jaar verder wil uitbouwen. De steen der individuele gewaarwording van gasten is hiermee ook in Luxemburg gelegd.

Hotel des Nations
Uw Boutique Hotel in de Luxemburgse Ardennen
29, rue de la Gare
L-9707 Clervaux
+352-92-10-18
info@hoteldesnations.lu
http://www.hoteldesnations.lu
Hotel des Nations: Uw Boutique Hotel in de Luxemburgse Ardennen, 29, rue de la Gare, L-9707 Clervaux, +352-92-10-18, info@hoteldesnations.lu






-