XS4ALL
Veiligheidscampagne wint prijzen
02-06-2010
Categorie: Bedrijfsnieuws
De XS4ALL- campagne 'veiligheid op internet' uit 2009 heeft twee
prijzen in de wacht gesleept. Op 28 mei ontvingen we een SAN Accent en
op 2 juni een zilveren Esprix. De prijzen betekenen een mooie erkenning
door reclame- en communicatieprofessionals.
De SAN-Accenten zijn jaarlijkse prijzen van de Stichting
Adverteerdersjury Nederland voor de beste reclamecampagnes. De Esprix
is een jaarlijkse prijs voor de marketingcommunicatie-campagne die het
beste in staat is gebleken mensen in beweging te krijgen en hun gedrag
aan te laten passen.
De campagne 'veiligheid op internet' uit 2009 bestond uit een aantal
opvallende filmpjes die op ludieke wijze laten zien dat we onze gezonde
argwaan in het dagelijks leven soms vergeten als we online zijn. Mede
dankzij de sterke boodschap van de filmpjes is de campagne er goed in
geslaagd om mensen bewust te maken van het belang van veilig
internetgedrag. XS4ALL streeft ernaar de veiligste provider te zijn en
biedt haar klanten veel extra's om veilig te internetten.