Willem van Wijk lanceert GROEImarketing
Willem van Wijk is per 1 juni gestart met het marketingbureau GROEImarketing
AMSTERDAM, 20100531 -- GROEImarketing helpt bedrijven op een inspirerende en resultaatgerichte manier te groeien door klantinzicht te vertalen naar marketingconcepten op het gebied van positionering en merkbeleid, klantgerichtheid en innovatie. Klantinzicht staat hierbij centraal. "Zonder inzicht geen oplossing", aldus Van Wijk.
Willem van Wijk: "GROEI doet wat het zegt: organisaties laten groeien door het aanreiken van concrete marketingoplossingen. Ik ben gestart met GROEI vanuit de absolute overtuiging dat elk bedrijf kan groeien mits klantinzicht centraal gesteld wordt. GROEI laat klanten dan ook letterlijk naar hun eigen klanten kijken. GROEI vertaalt dit samen met haar opdrachtgevers naar marketingoplossingen, waardoor zij klantgerichter en succesvoller kunnen zijn in hun betreffende markt. Groei dus!"
GROEImarketing werkt uitsluitend samen met ondernemende specialisten en gespecialiseerde partners. Zo garandeert GROEI dat elke klant een zo passend mogelijk antwoord krijgt op elk groeivraagstuk.
Willem van Wijk was hiervoor onder meer werkzaam als Interim Marketing Manager bij Essent en als Account Director bij McCann-Erickson. Hij startte zijn carrière bij Ogilvy & Mather in New York en is tevens gastdocent aan de Willem de Kooning Academie.
Ingezonden persbericht