Ingezonden persbericht
De Doelpaal van het Nederlands Elftal nu al een hit!
Of de doelpaal het Nederlands Elftal tijdens het WK ook geluk gaat brengen is nog een vraagteken. Dat de Frikandel XXL, alias de Doelpaal, van Vanreusel Snacks succesvol is, kunnen we u nu al mededelen terwijl het WK nog niet in al haar hevigheid is losgebarsten.
De exclusieve snack voor de horeca is zeer populair bij vele horecaondernemers. "De horecaondernemers kunnen op deze eenvoudige manier inspelen op de hype die het WK voetbal met zich meebrengt en geeft een mooie impuls aan de omzet", aldus Maurice de Kroon van Vanreusel Snacks. "Ook consumenten willen graag meedoen aan de oranjekoorts en willen er graag bijhoren. Middels het consumeren van de Doelpaal kan men laten zien dat men achter Oranje staat. Het is een kipfrikandel van de hoogste horecakwaliteit".
In menig straatbeeld is de Doelpaal nadrukkelijk aanwezig, zoals op bijgaande foto van cafetaria Ticaro in Tilburg.
Mooi om te zien dat een traditionele snack als de frikandel zoveel positieve emotie kan oproepen bij de 16 miljoen bondscoaches van Nederland.