Ingezonden persbericht


Mime-Version: 1.0


Crystalloids tekent vooruitstrevend partnercontract met Aprimo

Aprimo Marketing Studio OnDemand wordt revolutionair platform voor Online Marketing

AMSTERDAM - 1 juni 2010 - Na ruim 2 jaar te hebben samengewerkt, hebben Aprimo (wereldwijd marktleider op het gebied van on-demand marketing software oplossingen) en Crystalloids (internationaal opererend consultancy bedrijf op het gebied van Customer Intelligence, Web Intelligence en Risk Intelligence) een partnercontract getekend. Crystalloids is een leading partner voor het nieuwe Aprimo Marketing Studio OnDemand platform. Het bijzondere aan dit partnercontract is dat Crystalloids de marketing software als platform voor Online Marketing aan haar klanten gaat aanbieden en het ook zelf gaat gebruiken voor het optimaliseren van haar eigen marketing activiteiten.

Crystalloids' dienstverlening bestaat uit het optimaliseren van sales- en marketingprocessen door het gebruik van ondermeer voorspellende analyses. Het is een jonge en dynamische organisatie, met veel kennis op het gebied van Customer Experience - waaronder Online Marketing. Het bedrijf gaat Marketing Studio OnDemand als platform inzetten bij haar recent uitgebreide dienstverlening: het optimaliseren van het rendement op marketinguitgaven. Aprimo is door Crystalloids geselecteerd omdat de oplossing zowel breed, diepgaand, als toekomstgericht is.

Marcel van der Marck, commercieel directeur Crystalloids: "Wij hebben hoge verwachtingen van Aprimo Marketing Studio OnDemand en zien dit als een revolutionair platform voor de dienstverlening naar onze klanten. Online Marketing is booming! Met Aprimo's Marketing Studio OnDemand kunnen marketeers de marketingprocessen werkelijk integreren en kunnen ze de juiste boodschap en dialoog, gericht op de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, managen, leveren en volgen. Daarnaast gaan we ook binnen Crystalloids de software gebruiken voor het optimaliseren van onze eigen marketing activiteiten en klantcontacten."

Fred van Westerop, regio manager Aprimo Benelux: "We zien dat marketeers steeds meer met minder middelen moeten bereiken en dat de complexiteit groeit met de komst van online kanalen. Bovendien heeft het inzichtelijk maken van resultaat een hoge prioriteit. Efficiency, integratie en meetbaarheid zijn daarom cruciaal voor marketeers. Door de samenwerking met Crystalloids zijn we nog beter in staat om de marketeer hierin te ondersteunen."

# # #

Over Crystalloids
Crystalloids is een dynamische organisatie en heeft ruim 50 jaar ervaring in het integreren en optimaliseren van voorspelbare technologieën op het gebied van Customer Intelligence, Web Intelligence en Risk Intelligence in de bestaande bedrijfsprocessen. Hierin staan de dimensies mensen, processen en techniek centraal. Crystalloids' klanten bevinden zich vooral in de retail , leisure, media, telecom, banken en verzekeringen, en zijn gevestigd in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Zuid-Afrika en Denemarken. Het hoofdkantoor van Crystalloids is gevestigd op het Science Park in Amsterdam. Zie voor meer informatie www.crystalloids.com.

Over Aprimo
Aprimo's geïntegreerde marketing software zorgt ervoor dat B2C en B2B marketeers succesvol met de veranderende rol van marketing om kunnen gaan. De marketeer heeft controle over budget en kosten, maakt gebruik van gestroomlijnde workflows en voert innovatieve multi-channel campagnes uit die meetbare ROI opleveren. Door het gebruik van Aprimo's modulaire en on-demand software, Aprimo Marketing Studio B2C en Aprimo Marketing Studio B2B, kunnen marketeers marketingorganisaties werkelijk integreren en kunnen ze de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, managen, leveren en volgen. De marketing inspanningen kunnen vertaald worden naar meetbare business impact en omzet. Enkele honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo voor hun eigen marketing revolutie, waaronder Bank of America, Bouygyes Telecom, Honda, King Pharmaceutical, Pearson Education Ltd, Time Warner Cable-NY, VNU Exhibitions en Wal-Mart.




Ingezonden persbericht