Cendris
Persbericht
28.04.10 15:11
Cendris kiest voor kwaliteit; MBO3 traject verzorgt door TeleTrain
Om alle call center agents een MBO3 opleiding te bieden heeft Cendris,
specialist in directe communicatie, gekozen voor TeleTrain als vaste
opleidingspartner. Na een succesvolle tweejarige pilot wordt de opleiding
voor contactcenter medewerker uitgebouwd naar een structureel platform.
Jeroen Veldstra, directeur Cendris: We zijn al langere tijd op zoek
naar een partner die onze agents een gedegen opleiding kan bieden. Voor
ons is kwaliteit en innovatie heel belangrijk. TeleTrain heeft bewezen
aan deze kwaliteiten te voldoen.
Dat innovatieve aspect komt onder andere terug in de Edu-Portal. Een
nieuwe, praktische tool ontwikkeld door TeleTrain voor het managen en
beheren van opleidingen. Bijkomend voordeel is dat men daarmee ook op
relatief eenvoudige wijze maximaal resultaat kan halen uit de
subsidiemogelijkheden. Cendris kiest voor resultaatgericht opleiden en
dat past bij TeleTrain, aldus Jeroen van de Star ,directeur Training &
Education. We willen graag concrete resultaatafspraken maken en dankzij
de Edu-Portal zijn deze ook makkelijk meetbaar.
Perscontact