Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Cendris kiest voor kwaliteit; MBO3 traject verzorgd door Tele'Train
Donderdag 29 april 2010
AMSTERDAM, 28 APRIL - Om alle call center agents een MBO3 opleiding te
bieden heeft Cendris, specialist in directe communicatie, gekozen voor
Tele'Train als vaste opleidingspartner. Na een succesvolle tweejarige
pilot wordt de opleiding voor contactcenter medewerker uitgebouwd naar
een structureel platform.
Jeroen Veldstra, directeur Cendris: "We zijn al langere tijd op zoek
naar een partner die onze agents een gedegen opleiding kan bieden. Voor
ons is kwaliteit en innovatie heel belangrijk. Tele'Train heeft bewezen
aan deze kwaliteiten te voldoen". Dat innovatieve aspect komt onder
andere terug in de Edu-Portal. Een nieuwe, praktische tool ontwikkeld
door Tele'Train voor het managen en beheren van opleidingen. Bijkomend
voordeel is dat men daarmee ook op relatief eenvoudige wijze maximaal
resultaat kan halen uit de subsidiemogelijkheden. "Cendris kiest voor
resultaatgericht opleiden en dat past bij Tele'Train", aldus Jeroen van
de Star ,directeur Training & Education. "We willen graag concrete
resultaatafspraken maken en dankzij de Edu-Portal zijn deze ook
makkelijk meetbaar.