FloraHolland
Nieuw themaplein bij Cultra in Aalsmeer
AALSMEER (15 april 2010) - Cultra, het groothandelscentrum voor
bloemen, planten, hardware en accessoires in het complex van
bloemenveiling FloraHolland Aalsmeer, heeft een nieuw themaplein. Deze
is speciaal ingericht om bloemisten volop te inspireren en elke keer
opnieuw te verrassen met mooie trendpresentaties. De arrangementen en
productpresentaties worden samengesteld met diverse producten van alle
Cultra ondernemers. Toparrangeurs zorgen ervoor dat er elke keer
schitterende arrangementen te zien zijn. Elk seizoen worden de laatste
ontwikkelingen weergegeven in een aantal aansprekende thema's.
We Love Mama - Diverse tinten roze, wit, grijs en naturel zijn
gebruikt in het Moederdagthema We Love Mama. De presentatie is gemaakt
door bloemstyliste Marleen de Wit. Een gezellige ontbijttafel met in
het midden van de tafel glazen cilinder vazen die als grote groep
gepresenteerd worden met prachtige voorjaarstakken waaraan diverse
vaasjes hangen met bloemen. Levende materialen gecombineerd met zijde
producten. Daarnaast heeft Marleen een tuintje gecreëerd. Met het hele
gezin op Moederdag buiten genieten van het mooie weer vanaf de lounge
bank. Ze heeft gebruik gemaakt van diverse florale objecten met een
blijvende ondergrond, zoals bamboe, lianen of palmschors gecombineerd
met bloemen, planten en voorjaarsbollen.
Over Cultra
Cultra is de grootste Cash & Carry in Europa op het gebied van
bloemen, planten en accessoires, gevestigd op het terrein van
FloraHolland Aalsmeer. Op een oppervlakte van circa 45.000 vierkante
meter bieden acht samenwerkende Cultra-partners een enorm assortiment
bloemen, planten en boomkwekerijproducten. Naast bloemisterijartikelen
wordt er ook een scala van accessoires aangeboden, waarmee Cultra als
Cash & Carry in deze sector als uniek in de wereld wordt ervaren door
onder meer bloemisten, tuincentra en arrangeurs. Cultra is ook een
innovatief inkoopcentrum voor ondernemers in aanverwante segmenten als
woondecoratie, souvenir en cadeau.