Gemeente Grave

22 maart: Informatiebijeenkomst over inkoopbeleid

Uitnodiging aan ondernemers

Elke 6 weken vindt er overleg plaats met de vertegenwoordigers van de Ondernemers uit de gemeente en de gemeente Grave. Uit dit overleg kwam duidelijk naar voren dat er behoefte is aan meer informatie voor ondernemers over het Inkoopbeleid van de gemeente Grave.

Â

Inkoopbeleid overheid

Maandagavond 22 maart om 19.30 uur organiseert de gemeente Grave in samenwerking met Inkoopplatform Noordoost Brabant en Industriële Kring Land van Cuijk en Noord-Limburg de Informatiebijeenkomst: Inkoopbeleid Overheid. De avond vindt plaats in het gemeentehuis Grave in de Raadszaal.

De voorzitter van Inkoopplatform Noordoost Brabant, dhr. E. Raedts, zal u nader informeren over het Inkoopbeleid van de gemeente, aanbestedingsbeleid overheid en duurzaam inkopen.

Â

Ondernemers welkom

Ondernemers uit de gemeente Grave zijn van harte welkom op deze avond. Er wordt deze avond ook participatie vanuit de deelnemers verwacht. Heeft u vragen over het inkoopbeleid van de gemeente, dan biedt deze avond daar de gelegenheid voor. De avond zal worden afgesloten met de mogelijkheid om te netwerken en/of gezellig na te praten.

Â

Informatie en aanmelden

Wilt u deelnemen aan deze avond ? Meldt u aan voor 17 maart bij de bedrijfscontactfunctionaris van de gemeente Grave, mevr. V. Brands via: v.brands@grave.nl (0486) 477 265.

Â

Â