Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

DiningCity.com met hongerige Wolven aan tafel

Amsterdam, 1 februari 2010 - De toonaangevende online restaurrantgids DiningCity.com werkt samen met De Wolven. Het pr- en communicatiebureau heeft onlangs de pitch gewonnen voor het grootste horeca-evenement van Europa: de Restaurant Week. De Wolven verzorgt de pr voorafgaand en tijdens deze culinair verantwoorde week die van 1 tot en met 7 maart plaatsvindt.

Floris van Altena, projectmanager Restaurant Week: 'De Restaurant Week heeft een groei doorgemaakt van een kleinschalig lokaal evenement tot een landelijk evenement met bekendheid tot over de grenzen. Hierbij hoort een professionele pr-aanpak. De Wolven is voor ons een uitermate geschikte, professionele partner, die het project enthousiast ondersteunt.'

Restaurant Week
In de eerste week van maart kan heel Nederland voor weinig naar een toprestaurant tijdens de zevende editie van de Restaurant Week. DiningCity.com heeft 1.250 toprestaurants geselecteerd waar bezoekers gedurende deze week voor een lunch 20 euro betalen en 25 euro voor een diner. Reserveren kan al vanaf 3 februari.

DiningCity.com
Behalve in Nederland is het in 1998 opgerichte bedrijf DiningCity.com momenteel actief in België, Madrid, Barcelona, Wenen, Rome, New York, Singapore, Dubai en zelfs Shanghai, en Beijing. Op de website kunnen bezoekers restaurants selecteren op prijsklasse, soort keuken, lokatie en sfeer. Meer informatie: www.DiningCity.com

Einde bericht

De Wolven creëert creatieve communicatiestrategieën en pr-campagnes en werkt onder andere voor ViaViela, Sony Professional, Kunstenaars&CO, KNAW, Shoot Me Film Festival en Stichting M. Voor meer informatie: www.dewolven.com