Ingezonden persbericht

Red Bull & Boomerang Create doen beroep op creatief Nederland

Iedereen kent de getekende reclamefilmpjes van Red Bull, waar elk verhaaltje een happy end krijgt met behulp van de bekende vleugels. De campagne loopt inmiddels al 23 jaar in 160 landen. Voor allernieuwste toevoegingen aan de langlopende radio- en TV reeks, klopt Red Bull nu eens niet aan bij haar reclamebureau; heel Nederland mag meedenken!

Vanaf maandag 1 Maart kan iedereen die zich creatief voelt een script inzenden via www.redbullbepaalhetverhaal.nl. Ingezonden scenario's moeten passen binnen het format waarmee het merk al jaren furore maakt; de bekende geanimeerde hoofdfiguur, die zich steeds uit een lastige situatie redt met behulp van Red Bull. En dat in 15 seconden.

Van de leukste inzendingen wordt een heuse radio- of TV spot gemaakt, die weken lang voorbij zal komen op radio of TV. Als je wint, word je bovendien betrokken bij de productie van 'jouw spot'. Een unieke ervaring, waarvan je haast wel vleugels móét krijgen!

Wie niet kan wachten, kan al eerder zijn verhaal kwijt via www.boomerangcreate.nl. Het creatieve netwerk van Boomerang, bekend van de gratis kaarten, bijt het spits af. De community, die bestaat uit aanstormend creatief talent, is gewend creatief na te denken. Boomerang Create heeft de contest daarom opgenomen in haar brede aanbod van creatieve opdrachten.

Deelname via Boomerangcreate.nl sluit 1 Maart. Via Redbullbepaalhetverhaal.nl kun je van 1 maart t/m 1 April meedoen.

Noot voor de redactie,