Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom trekt drie nieuwe medewerkers aan

Wilp, 26 februari 2010 -- Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft drie nieuwe medewerkers aangesteld. Coen Giesberts ondersteunt, als Consultant/Projectmanager, klanten bij de implementatie van klantcontact software Trinicom T5. Mike de Wolf is werkzaam als Testspecialist, waarbij hij de kwaliteit van de producten en product- en ontwikkelprocessen bij Trinicom waarborgt en waar nodig verbetert. Johan van den Bosch is als Business Intelligence Specialist verantwoordelijk voor alles wat met Business Intelligence te maken heeft, variërend van het maken van dashboards en analyses tot het bedenken en uitwerken van de langere termijn visie.

Coen Giesberts (30) is zijn carrière begonnen met de opleiding Bedrijfsinformatie­technologie aan de Universiteit Twente, waarna hij ging werken als projectmanager van (maatwerk) applicaties. Giesberts heeft tijdens vele projecten ervaring opgedaan als Business Intelligence consultant. Per 1 februari is Giesberts bij Trinicom werkzaam als Consultant/Projectmanager. Hij is enthousiast over deze nieuwe uitdaging: "Trinicom is een belangrijke speler op het gebied van multichannel oplossingen, die opereert in een dynamische omgeving. Voor mij is dit een unieke kans om een bijdrage te kunnen leveren aan de realisatie van verdere groei, zowel qua klanten als qua diensten en service. Naar mijn idee zijn alle bouwstenen daarvoor bij Trinicom aanwezig."

Testspecialist Mike de Wolf (35) heeft Facilitair Management gestudeerd aan Hogeschool Diedenoort, om vervolgens bij CSS Professional Resources te starten. Daarna heeft hij zowel voor Qualityhouse als voor Four Oaks gewerkt. Vanaf 2001 is Mike werkzaam als Testspecialist en sinds 1 januari versterkt hij het Trinicom team. "Ik proef hier echt een motiverende, gezellige sfeer. De onderlinge samenwerking en contacten zijn gemakkelijk, maar ook stimulerend. Testen is, als onderdeel van kwaliteitsborging en risicobeheersing, van groot belang voor het succesvol implementeren van onze producten. Als testspecialist streef ik naar een kwalitatief hoogstaand eindproduct, waarbij ik de belangen van de klant en die van Trinicom niet uit het oog verlies, want niets is mooier dan een succesvol product en een tevreden klant."

Johan van den Bosch (33) is op 1 februari bij Trinicom in dienst getreden als Business Intelligence Specialist. Na zijn studie is Van den Bosch als Visual Basic ontwikkelaar in dienst getreden bij Yacht, waarna hij zich steeds meer bezig hield met het ontwikkelen van database applicaties en Business Intelligence oplossingen. "Ik verwacht tijdens mijn dienstverband bij Trinicom de Business Intelligence omgeving uit te breiden, te verbeteren daar waar nodig en mede daarmee Trinicom de onderscheidende partij in de markt te laten zijn."

Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "Om onze goede resultaten te kunnen continueren is het van belang het team regelmatig uit te breiden met enthousiaste en capabele medewerkers. Johan, Coen en Mike zijn wat dat betreft een belangrijke aanwinst. Met hun gedegen kennis zullen zij onze huidige en nieuwe klanten optimaal ten dienste staan."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.