Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Unieke Margriet: Burgemeester Job Cohen gasthoofdredacteur

Hoofddorp, 25 februari 2010 ­ Deze week is Amsterddams burgemeester Job Cohen gasthoofdredacteur van Margriet. Exclusief voor deze Margriet sprak hij met prins Willem-Alexander en prinses Màxima.

In deze bijzondere Margriet praat het prinselijk paar, acht jaar nadat burgemeester Job Cohen hen in de echt verbond, openhartig over hun huwelijk, hun (gezins)leven, de band met de stad Amsterdam en hun werkzaamheden. En samen met de burgemeester kijken ze terug op hun huwelijksdag in 2002.

Zijn vrouw Lidie
Ook in deze Margriet: een interview met: Lidie Cohen. Voor deze bijzondere gelegenheid ging zij in gesprek met hartsvriendin Agnes. Uitgebreid vertelt zij over haar rol als vrouw van de burgemeester en hoe haar ziekte MS haar leven beïnvloedt.

Zijn fietsroute
Uiteraard staat Margriet deze week volop in het teken van Amsterdam. Met topstukken uit de collectie van Nederlandse modeontwerpers, getoond in de Hermitage, de favoriete fietsroute van de burgemeester door de hoofdstad én een kijkje in de ambtswoning.

Zijn fotoalbum
Zes Amsterdamse kinderen vertellen wat zij zouden doen als zij burgemeester waren. Ook zet burgemeester Cohen vijf vrouwen in de spotlights die veel voor de samenleving betekenen en daarvoor uit zijn handen een lintje ontvingen. Speciaal voor Margriet haalde de burgemeester bovendien zijn fotoalbum te voorschijn.

Margriet 9 met burgemeester Cohen als gasthoofdredacteur ligt vanaf vrijdag 26 februari in de winkel. Mis 'm niet!

Over Margriet

Met een wekelijkse oplage van 278.000 bereikt Margriet 1,7 miljoen vrouwen per week. Daarnaast bezoeken zo'n 277.000 vrouwen per maand de site margriet.nl. De Margriet Winter Fair in november wordt jaarlijks door circa 75.000 vrouwen bezocht.

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 180 websites, 15 mobiele sites en 9 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Follow us @
()

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht