Ingezonden persbericht
McDonald's Nederland introduceert de Dutch Deluxe
Nieuwe burger alleen in Nederland verkrijgbaar
Amsterdam, 26 februari 2010 - McDonaald's Nederland introduceert op dinsdag 2 maart aanstaande een nieuwe burger: de Dutch Deluxe. Deze nieuwe burger bestaat uit een bruin broodje belegd met 100% rundvlees, kaas, sla, ui, tomaat en twee heerlijke sausen. De Dutch Deluxe is alleen in Nederland verkrijgbaar.
Good Food Fast
De introductie van de Dutch Deluxe is een onderdeel van McDonald's strategie Good Food Fast. Kwaliteit op alle fronten staat daarin centraal. Het betekent dat McDonald's inspeelt op de wensen en smaak van de gasten. Dat gebeurt met innovatieve menu-uitbreidingen, uitgebreide voedingsinformatie en vernieuwde restaurants waar iedereen zich thuis voelt. Uit eigen onderzoek van McDonald's blijkt dat brood een belangrijke rol speelt in de keuze van gasten voor een burger. Het broodje van de Dutch Deluxe voegt veel smaak toe aan de burger en heeft een stevige 'bite'.
TV commercial
De introductie van de Dutch Deluxe wordt ondersteund met een nieuwe tv-commercial. De film is gemaakt door TBWA/Neboko Nederland en is vanaf vandaag al te zien op
Over McDonald's
In Nederland heeft McDonald's 221 restaurants, die wekelijks door ruim 3 miljoen gasten worden bezocht. Meer dan 15.500 medewerkers vormen de kern van de organisatie. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering staat centraal. Dit heeft McDonald's vertaald in de visie Good Food Fast. McDonald's wil iedere gast op elk gewenst moment de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze bieden.