Rudolph van der Kraan nieuwe marketingdirecteur wehkamp.nl

26/02/2010 11:26

Wehkamp B.V.

Per 1 maart aanstaande start Rudolph van der Kraan als directeur marketing bij wehkamp.nl. Hij is vanaf dat moment verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van wehkamp.nl. Ton van Eijk die op interim basis deze functie vervulde, zal zich vanaf dat moment als volledig richten op de strategie en doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl.

Met de komst van Van der Kraan wordt voorzien in de behoefte om een vaste invulling te geven aan de positie van marketingdirecteur die sinds december 2008 door van Eijk op interim basis is vervuld. Van der Kraan wordt verantwoordelijk voor de marketing en de dagelijkse aansturing van de marketingafdelingen van wehkamp.nl. Van Eijk zal zich volledig concentreren op de inhoudelijke sturing van de doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl, die onder zijn hoede succesvol is gerealiseerd. Daarnaast zal Ton van Eijk de directie strategisch blijven adviseren op het gebied van Marketing, Positionering en Branding.

Met van der Kraan haalt wehkamp.nl een ervaren marketeer in huis, met een rijk verleden in de retailwereld. Zo was hij in zijn vorige functie werkzaam als Director Brands van V? Warenhuizen, daarvoor onder andere als Design Operations Manager bij OTTO Group Londen en als Creative/Merchandising Director, bij Olly's B.V (Oilily).





http://www.wehkampreporter.nl