Sex Sells - campagne lancering
24/02/2010 13:47
Karel & Sjaak
SEX SELLS, UNFORTUNATELY WE SELL JEANS
We verkopen geen sex, maar we geven het wel weg.
Amsterdam, 24 februari 2010 - Wist je dat 23% van de jongeren, tussen de 17 en 26 jaar, minimaal een keer per jaar seks in het openbaar hebben en dat op nummer drie van populaire locaties de paskamer staat? Om te weten dat seks hoog op de agenda staat bij jongeren heb je geen onderzoeksresultaten nodig. Het feit dat bijna alle jongeren minimaal een jeans in de kast hebben liggen is ook niets nieuws. Maar wat is de relatie tussen deze twee gegevens?
Om hier antwoord op te krijgen lieten Diesel en Men at Work onderzoek doen onder jongeren tussen de 17 een 26 jaar. Met wie heb je seks, wanneer, hoe en wat doe je om je kans op seks te verhogen zijn slechts een paar vragen die BNTI aan de jongeren heeft voorgelegd.
De relatie tussen jeans en seks is er wel degelijk en dat blijkt uit het feit dat 58% van deze jongeren aangeeft dat een goede kont in de juiste jeans de grootste aantrekkingskracht op hen heeft. Uit het onderzoek blijkt dat jeans de jongeren helpen om zich zelfverzekerd en sexy te voelen. Op de vraag welk kledingstuk de meeste aantrekkingskracht heeft, gaf 40% jeans als antwoord en meer dan 96% van de ondervraagde jongeren draagt een jeans bij de eerste date. Ook is gebleken dat 69% billen het mooist uit vinden komen in een goede jeans.
Ook blijkt dat seks in het openbaar nog steeds populair is onder jongeren. Naast de slaapkamer geeft 63% van de jongeren aan dat ze minimaal een keer per jaar seks in het openbaar hebben. Populairste locaties zijn: in de trein, in een openbaar toilet en in de paskamer.
Het onderzoek toont ook aan dat 65% van de ondervraagden wel graag een sex toy te willen hebben, maar zich ervoor schaamt om er zelf één te kopen.
Om deze reden hebben Diesel en Men at Work besloten om de handen in een te slaan. Met de campagne "Sex Sells, unfortunately we sell jeans" helpen Diesel en Men at Work jongeren met een succesvoller seksleven. En hoe beter dan met een live peepshow in de etalages en sex toys bij aanschaf van een Diesel item. Sex Sells immers.
Vanaf maandag 22 februari worden bij alle filialen van Men at Work sex toys weggegeven bij aankoop van een Diesel item. Daarnaast vinden er in de vijf grootste filialen live peepshows plaats op de koopavonden en in de weekenden. Dus, wil jij bijvoorbeeld die Trouser Arouser of Love Brush en wil jij je kans op seks verhogen? Ga dan naar één van onderstaande Men at Work filialen en koop een Diesel item!
Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
http://www.diesel.com