Ingezonden persbericht

CBS Outdoor wint billboardconcessie Amersfoort

Amsterdam, 24 februari 2010 - CBS Outdoor heeft de billboardconcessie in Amersfoort gewonnen. De buitenreclame-exploitant is vanaf 1 mei exclusief aanbieder van 44 billboardvlakken voor de duur van zeven jaar. CBS Outdoor gaat de billboards van de huidige concessiehouder JCDecaux vervangen door haar eigen roterende billboards.

In totaal deden drie buitenreclame-exploitanten mee aan de aanbesteding voor het reclamecontract van deze gemeente: JCDecaux, VanPuffelen en CBS Outdoor. "CBS Outdoor is verheugd met de toevoeging van Amersfoort aan steden zoals Rotterdam, Breda, Schiphol en Dordrecht. De nieuwe concessie versterkt onze propositie in de billboardmarkt", aldus Frank Hardenberg, Managing Director van CBS Outdoor. De gemeente Amersfoort telt bijna 150.000 inwoners en staat daarmee in de top 15 van grote steden in Nederland.

Over CBS Outdoor
CBS Outdoor exploiteert buitenreclame en stadsmeubilair, zoals abri's en billboards, stationsreclame, bus- en tramreclame en digitale outdoormedia. CBS Outdoor maakt deel uit van CBS Corporation