Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Jacada Insight biedt geavanceerde analyse voor klantcontactcentra
Realtime effectief meten en controleren van klantervaringen via
Jacada's Unified Desktop
Amsterdam, 23 februari 2010 Jacada, leverancier van toonaangevende klantinteractie en
procesoptimalisatieoplossingen voor klantcontactcentra, introduceert vandaag Jacada Insight.
Onafhankelijk van het communicatiekanaal, maakt Jacada Insight het voor contactcentra onmiddellijk
duidelijk wat de huidige klantervaring is en waar die kan verbeteren. Gebruikers van Jacada's Unified
Desktop beschikken met Jacada Insight over uitgebreide realtime analysemogelijkheden die ook de
gegevens uit telefooncentralesystemen benutten.
Jacada Insight biedt het callcentermanagement helder en compleet inzicht in klantervaring door het
combineren van waardevolle data, welke worden gegenereerd door Jacada's Unified Desktop
technologie, en de data die traditioneel worden gegenereerd door de systemen voor Computer Telefoon
Integratiesystemen (CTI), door de bedrijfscentrales (PBXen) en door de keuzemenu en
doorverbindsystemen (IVR/ACD). Gebruikers van Jacada's Unified Desktop ontvangen met Jacada Insight
een uitgebreid business intelligence (BI)instrumentarium.
Realtime inzicht
Jacada Insight is ontworpen als een
strategische oplossing voor het analyseren en
modelleren van functies, processen, scripts en
menus van klantcontactcentra in alle
branches. Jacada Insight levert
contactcentermanagers en supervisors
geavanceerde meetinstrumenten, die realtime
indicatoren bieden. Zo is te zien wat de
oorzaken zijn van de verbeterpunten van
callcentra. En zo is het eenvoudig om uit te maken of die punten afhangen van de agenten of dat ze
procesgerelateerd zijn.
Guy Tweedale, Senior Vice President, European Operations Jacada, zegt: "Jacada Insight is de enige
oplossing die inzoomt op zowel de first call resolution (direct het goede antwoord) als de agent solve rate
(oplossingsratio van de agent). Dit zijn belangrijke aandachtsgebieden voor callcenteranalytici met een
direct verband op de positieve klantervaring. Jacada Insight benadrukt onze positie om als technologische
vernieuwer oplossingen te bieden aan bestaande klantvragen."
PublieksWerk / Jacada
Tom Clear, Chief Executive Officer van Jacada voegt toe: "Wij zijn verheugd onze klanten een oplossing te
bieden die onze bewezen unified desktopexpertise combineert met vooraanstaande analytische en
businessintelligence tools", zegt Tom Clear, Chief Executive Officer Jacada. "Jacada Insight onderstreept
onze toewijding om klantervaringsoplossingen te leveren die met de klantervaring en tevredenheid de
winstgevendheid doen stijgen."
Jacada Insight kan worden geconfigureerd voor gebruik met een multidimensionale analyse en
rapportagefunctie. Het product is ook beschikbaar met CTI en geïntegreerde toolkitcomponenten die
vereist zijn voor specifieke omgevingen.
Over Jacada
Jacada adviseert oplossingen die de klantenservice via telefoon en internet (web, email of chat)
optimaliseren. Uitgangspunt is de klantbehoefte. Doel is het ontlasten van de medewerker en daaruit
voortvloeiende kostenbesparing. Resultaat is een betere klantervaring, voor trouwe klanten die graag
herhalingsaankopen doen. Jacada is opgericht in 1990 en heeft wereldwijd vestigingen. Meer informatie
is te vinden op www.jacada.com, www.jacada.com/blog, www.jacada.com/facebook en
www.jacada.com/twitter.