Uitzending Gemist betrekt publiek bij vernieuwing
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) vraagt het publiek om mee te denken over de nieuwe versie van de website van Uitzending Gemist. Via een blogpost op
"Als gebruiker van de website weet jij als geen ander wat je wenst van de nieuwe Uitzending Gemist. Daarom zijn we benieuwd naar je reactie en input. Wat vind jij belangrijk in de nieuwe Uitzending Gemist?". Aldus William Valkenburg. Uiteraard heeft de NPO zelf al ideeën voor de nieuwe website en hoopt dat het publiek deze aanvult met haar eigen wensen. Op die manier ontstaat een compleet beeld van alle mogelijkheden.
Naast de oproep ideeën voor de nieuwe Uitzending Gemist te mailen, wordt ook het projectteam voorgesteld. Het team gaat op Testlab regelmatig bloggen over de ontwikkelingen van het project. Er komen bijvoorbeeld verslagen van onderzoeken onder gebruikers en besprekingen met experts. Zo kan het publiek de ontwikkeling van de nieuwe site de komende maanden online volgen.
Tot 24 februari kan men via het e-mailadres
Perscontact