Ingezonden persbericht
BRIDGET MAASLAND HELPT DORA HELPEN
CAMPAGNE VANDAAG VAN START
OPBRENGST VAN INGELEVERDE DORA-KLEURPLATEN NAAR DUTCHYPUPPY
Amsterdam, 15 februari 2010
Vandaag is de campagne 'Help Dora Helpen' van start gegaan. Vanwege haar 10-jarig bestaan wordt Dora in 2010 door Nickelodeon in het zonnetje gezet. In de campagne roept Dora, samen met Bridget Maasland, kinderen op om de speciale kleurplaten in te kleuren en op te sturen naar Nickelodeon. De kleurplaat wordt door heel Nederland verspreid en is uiteraard ook te vinden op
Het is alweer 10 jaar geleden dat Dora voor het eerst in de VS te zien was op de tv. Dora is sindsdien in meer dan 120 landen bij Nickelodeon te zien en werd vorig jaar in Nederland voor het derde jaar op rij als meest populaire character verkozen onder kinderen van 1-3 jaar (Bron: IPM Kidswise Character Monitor 2009). Belangrijke reden van haar populariteit is dat Dora tweetalig wordt opgevoed en
Dutchypuppy
Stichting Dutchypuppy is door
*De campagne loopt t/m 15 maart 2010