Infopact Allesin1 bereikt mijlpaal van 5.000 klanten


ROTTERDAM, 20100212 -- Infopact, leverancier van zakelijke All-IP communicatiediensten, heeft onlangs de mijlpaal van 5.000 klanten bereikt met haar Allesin1 diensten. Met Allesin1 speelt Infopact in op de stijgende vraag naar efficiënte totaaloplossingen voor de klein zakelijke markt.

Oplossing op maat
Sinds de lancering van het Allesin1 dienstenportfolio eind 2007 heeft Infopact zich in hoog tempo ontwikkeld tot een toonaangevende leverancier van communicatieoplossingen voor de klein zakelijke markt in het gehele land. Jan Mooijman, Algemeen Directeur: "Allesin1 bleek een welkome aanvulling op de zakelijke oplossingen die tot op dat moment beschikbaar waren in de markt. Diensten als telefonie, internet en pinnen kunnen met Allesin1 eenvoudig op maat worden gebundeld voor klein zakelijke ondernemers. Inmiddels hebben meer dan 5.000 klanten gekozen voor onze oplossingen en wordt het Allesin1 portfolio nog dit voorjaar verder uitgebreid".

Lancering webportal voor partners
Infopact verwacht dat het succes van Allesin1 verder zal toenemen nu de diensten modulair bestelbaar worden voor haar partners in het gehele land. In februari 2010 lanceert Infopact het Allesin1 webportal. Met dit portal kunnen de voice en data partners van Infopact haar Allesin1 diensten (Bel, Surf, Pin en Alarm) direct online bestellen. Zij kunnen zelf élke gewenste combinatie van diensten samenstellen en ook de voortgang van orders volgen. Partners van Infopact behouden hierdoor zowel overzicht als controle over hun Allesin1 bestellingen.

Infopact merkt dat de belangstelling voor het Allesin1 webportal toeneemt nu KPN bekend heeft gemaakt slechts een beperkt aantal partners rechtstreeks te blijven ondersteunen met haar dienstverlening. Michael Frazer, Business Unit Manager IP Solutions bij DB Telecom, geeft aan: "Wij zijn al ruim vijf jaar Business Partner van Infopact. De afgelopen jaren hebben wij met Infopact uiteenlopende maatwerkoplossingen verzorgd voor klanten uit het MKB. Onze verwachtingen ten aanzien van het Allesin1 webportal zijn hoog: via het online portal kunnen we het bestelproces snel en eenvoudig doorlopen en is de voortgang van al onze orders nauwkeurig te volgen. Wij zien in het portal dan ook de mogelijkheid om klanten aan de onderkant van de zakelijke markt nog beter van dienst te zijn!". Partners van Infopact kunnen ook bij het plaatsen van bestellingen via het Allesin1 webportal rekenen op haar gebruikelijke service en ondersteuning.

Introductie Allesin1-XL
Infopact lanceert op korte termijn een aanvulling op het Allesin1 portfolio onder de naam Allesin1-XL. Hans Tours, Director Business Development: "Het huidige Allesin1 dienstenportfolio wordt nog dit voorjaar uitgebreid met een SIP trunk voor 2, 4, 6 en 8 telefoniekanalen en een Fax to Mail en Mail to Fax dienst. We zijn de afgelopen periode bezig geweest met de ontwikkeling van Allesin1-XL en hebben hiervoor al diverse telefoonsystemen gecertificeerd." Hans vervolgt: "Momenteel voeren we een pilot uit en de goede resultaten maken het mogelijk dat Allesin1-XL al in april 2010 toegankelijk wordt voor al onze partners. Wat ons betreft kan KPN dus beginnen met het uitfaseren van ISDN zoals ze enige tijd geleden heeft aangekondigd".

Over Infopact
Infopact Network Solutions is leverancier van zakelijke All-IP communicatieoplossingen. De jonge, onafhankelijke en snelgroeiende organisatie levert maatwerk aan meer dan 10.000 zakelijke klanten. Met Infopact Allesin1 biedt Infopact efficiënte totaaloplossingen aan de klein zakelijke markt. Zij maakt gebruik van alle beschikbare technologieën, waaronder ADSL, SDSL, VDSL en glasvezel. Infopact is door Currence gecertificeerd voor Pinnen over IP. Daarnaast is zij als eerste leverancier door NCP Certificatie gecertificeerd voor Alarm over IP. De Infopact Allesin1 diensten op het gebied van pinnen worden inmiddels ook door diverse bekende banken aangeboden aan hun klanten.

Infopact Network Solutions