Ingezonden persbericht


StepStone en FD Mediagroep werken samen

StepStone (www.stepstone.nl) is een bijzondere samenwerking aan gegaan met de FD Mediagroep. Vanaf 1 januari is StepStone verantwoordelijk voor de vacatures op de website van Het Financieele Dagblad (www.fd.nl). Tot voor kort werd deze positie ingevuld door Intermediair. StepStone richt zich op hoger opgeleiden in de categorieën sales, marketing, finance, ICT en engineering. De vacatures van StepStone sluiten dan ook perfect aan bij het profiel van de bezoekers van fd.nl

Gijs Bos, directeur van StepStone Nederland:"Deze samenwerking is een uitzonderlijke match. De bezoekers van fd.nl zullen een perfect sluitend aanbod van vacatures vinden. Dankzij dit partnership slaagt StepStone weer een stukje beter in haar doelstelling: het bij elkaar brengen van goede kandidaten en leuke vacatures."

Commercieel Directeur van de FD Mediagroep vult aan "Carriere is een van de pijlers van het FD en hierin vinden wij in StepStone een goede partner."

Over StepStone
StepStone helpt organisaties het beste uit hun mensen te halen en talentpools op te bouwen en te ontwikkelen. Miljoenen mensen vertrouwen op StepStone om hun carrière een boost te geven. De organisatie levert technologie voor het vinden, aanwerven, behouden, managen en ontwikkelen van talent. Duizenden organisaties wereldwijd maken dagelijks gebruik van StepStone om hun zakelijke successen en talent management strategie uit te bouwen.

Over de FD Mediagroep
Een multimediale onderneming waar Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio onderdeel van zijn. Een combinatie van krant, radio, internet en events. De FD Mediagroep heeft als doel ondernemende mensen op elk gewenst moment van de dag te voorzien van nieuws en achtergronden.


- Einde bericht -



Ingezonden persbericht