Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

NOG 3 WEKEN TOT SLUITING INSCHRIJVING BROOS VAN ERP

Utrecht, 10 februari 2010. Op vrijdag 5 maart a.s. sluit de uiterste inzendtermijn van de Broos van Erp prijs 2010. Hiermee vervalt ook de kans voor jonge innovatieve starters om met 25.000,- en veel landelijke exposure naar huis te gaan. De genomineerden van de Broos van Erp Prijs, een aanmoedigingsprijs voor jonge startende bedrijven die een innovatief product op het gebied van nieuwe media hebben ontwikkeld, stellen zich op 6 april a.s. tijdens het Nationaal ICT Event in Media Plaza te Utrecht voor aan het Nederlandse publiek.

Het inschrijfformulier voor de Broos van Erp Prijs is te downloaden op http://broosvanerpprijs.nl. Het ingevulde inschrijfformulier met bijbehorende documenten moet voor vrijdag 5 maart verstuurd zijn naar broosvanerp@mediaplaza.nl. Een deskundige vakjury benoemt uit de inzendingen een viertal genomineerden die zich tijdens het Nationaal ICT Event aan het Nederlandse publiek voorstellen. De uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt op de Nationale ICT Awards op 21 april a.s.

Oud winnaars, nieuwe deelnemers, maar ook discussies over het laatste nieuws rondom het Nederlandse ICT klimaat zijn te vinden op de LinkedIn pagina van de Broos van Erp Prijs, linkedin.com/in/broosvanerp. Voor deelname aan deze discussies hoeft men zich alleen aan te melden bij deze LinkedIn groep.

Het Nationaal ICT Event
Op dinsdag 6 april vindt het Nationaal ICT Event plaats in Media Plaza te Utrecht. Dit event is speciaal voor en door ICT bedrijven die nu stappen willen maken. Het grootbedrijf heeft kleinere nodig voor innovaties en het kleinbedrijf heeft groot juist weer nodig voor het netwerkeffect. Groot en klein bedrijf horen deze dag hoe ze van elkaar kunnen profiteren. Inschrijving voor dit event is gratis.

Het volledige programma van en de inschrijving voor het Nationaal ICT Event vindt u op http://nationaal-ict-event.nl/.

Media Plaza
Media Plaza helpt bedrijven vernieuwen door de (on) mogelijkheden van ICT te laten zien met behulp van publiciteit, congressen en incompany innovatieprogramma's.

#####################

Ingezonden persbericht