Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
NOG 3 WEKEN TOT SLUITING INSCHRIJVING BROOS VAN ERP
Utrecht, 10 februari 2010. Op vrijdag 5 maart a.s. sluit de uiterste inzendtermijn van de
Broos van Erp prijs 2010. Hiermee vervalt ook de kans voor jonge innovatieve starters
om met 25.000,- en veel landelijke exposure naar huis te gaan. De genomineerden van
de Broos van Erp Prijs, een aanmoedigingsprijs voor jonge startende bedrijven die een
innovatief product op het gebied van nieuwe media hebben ontwikkeld, stellen zich op 6
april a.s. tijdens het Nationaal ICT Event in Media Plaza te Utrecht voor aan het
Nederlandse publiek.
Het inschrijfformulier voor de Broos van Erp Prijs is te downloaden op http://broosvanerpprijs.nl.
Het ingevulde inschrijfformulier met bijbehorende documenten moet voor vrijdag 5 maart
verstuurd zijn naar broosvanerp@mediaplaza.nl. Een deskundige vakjury benoemt uit de
inzendingen een viertal genomineerden die zich tijdens het Nationaal ICT Event aan het
Nederlandse publiek voorstellen. De uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt op de Nationale
ICT Awards op 21 april a.s.
Oud winnaars, nieuwe deelnemers, maar ook discussies over het laatste nieuws rondom het
Nederlandse ICT klimaat zijn te vinden op de LinkedIn pagina van de Broos van Erp Prijs,
linkedin.com/in/broosvanerp. Voor deelname aan deze discussies hoeft men zich alleen aan te
melden bij deze LinkedIn groep.
Het Nationaal ICT Event
Op dinsdag 6 april vindt het Nationaal ICT Event plaats in Media Plaza te Utrecht. Dit event is
speciaal voor en door ICT bedrijven die nu stappen willen maken. Het grootbedrijf heeft kleinere
nodig voor innovaties en het kleinbedrijf heeft groot juist weer nodig voor het netwerkeffect. Groot
en klein bedrijf horen deze dag hoe ze van elkaar kunnen profiteren. Inschrijving voor dit event is
gratis.
Het volledige programma van en de inschrijving voor het Nationaal ICT Event vindt u op
http://nationaal-ict-event.nl/.
Media Plaza
Media Plaza helpt bedrijven vernieuwen door de (on) mogelijkheden van ICT te laten zien met
behulp van publiciteit, congressen en incompany innovatieprogramma's.
#####################
Ingezonden persbericht