Gemeente Oirschot werkt aan dienstverlening
Binnen de gemeente Oirschot staat u als inwoner en klant uiteraard
centraal. Vanuit deze visie proberen wij onze dienstverlening in te
steken. Om onze inwoners optimaal te kunnen helpen, hebben wij de
laatste jaren gewerkt aan een verbetering van onze dienstverlening.
Voorbeelden zijn het digitaal aanbieden van alle lokale regelgeving,
het verruimen van de openingstijden van de centrale balie en het
verminderen van lokale regels, zoals gedeeltelijk welstandsvrij bouwen
en het afschaffen van de kapvergunning.
Â
Uw mening is van groot belang
Het jaar 2010 willen wij beginnen met het stellen van enkele vragen
aan u over onze dienstverlening. Hiermee willen wij een duidelijk
beeld krijgen welke behoeftes bij u leven op over onderwerp. Aan de
hand van de uitkomsten van deze vragenlijst kunnen wij onze
dienstverlening nog beter naar uw wensen inrichten. We kunnen onze
sterke punten koesteren en uitbouwen en eventuele tekortkomingen
verbeteren. Wij stellen uw mening daarom zeer op prijs!
Â
Vragenlijst
Het invullen van het formulier kost ongeveer 10 minuten. Wij
verspreiden deze week de vragenlijst huis-aan-huis. Het in natuurlijk
ook mogelijk de vragenlijst online in te vullen via onze website
www.oirschot.nl. Op deze manier stellen we iedereen in de gelegenheid
om de vragenlijst in te vullen. Zodra de resultaten van dit onderzoek
bekend zijn informeren we u via het Oirschots Weekjournaal en onze
website.
Â
Mochten er meerdere bewoners op één adres wonen dan mogen alle
bewoners de vragenlijst invullen. Jongeren hebben bijvoorbeeld vaak
andere wensen dan de ouders.
Â
Meer weten?
Heeft u vragen over de vragenlijst of zijn er andere onduidelijkheden
dan kunt u contact opnemen Deon van Schijndel, telefoon (0499) 583 333
of per e-mail info@oirschot.nl.
Â
Gemeente Oirschot