Gemeente Oirschot

Gemeente Oirschot werkt aan dienstverlening

Binnen de gemeente Oirschot staat u als inwoner en klant uiteraard centraal. Vanuit deze visie proberen wij onze dienstverlening in te steken. Om onze inwoners optimaal te kunnen helpen, hebben wij de laatste jaren gewerkt aan een verbetering van onze dienstverlening. Voorbeelden zijn het digitaal aanbieden van alle lokale regelgeving, het verruimen van de openingstijden van de centrale balie en het verminderen van lokale regels, zoals gedeeltelijk welstandsvrij bouwen en het afschaffen van de kapvergunning.

Â

Uw mening is van groot belang

Het jaar 2010 willen wij beginnen met het stellen van enkele vragen aan u over onze dienstverlening. Hiermee willen wij een duidelijk beeld krijgen welke behoeftes bij u leven op over onderwerp. Aan de hand van de uitkomsten van deze vragenlijst kunnen wij onze dienstverlening nog beter naar uw wensen inrichten. We kunnen onze sterke punten koesteren en uitbouwen en eventuele tekortkomingen verbeteren. Wij stellen uw mening daarom zeer op prijs!

Â

Vragenlijst

Het invullen van het formulier kost ongeveer 10 minuten. Wij verspreiden deze week de vragenlijst huis-aan-huis. Het in natuurlijk ook mogelijk de vragenlijst online in te vullen via onze website www.oirschot.nl. Op deze manier stellen we iedereen in de gelegenheid om de vragenlijst in te vullen. Zodra de resultaten van dit onderzoek bekend zijn informeren we u via het Oirschots Weekjournaal en onze website.

Â

Mochten er meerdere bewoners op één adres wonen dan mogen alle bewoners de vragenlijst invullen. Jongeren hebben bijvoorbeeld vaak andere wensen dan de ouders.

Â

Meer weten?

Heeft u vragen over de vragenlijst of zijn er andere onduidelijkheden dan kunt u contact opnemen Deon van Schijndel, telefoon (0499) 583 333 of per e-mail info@oirschot.nl.

Â