Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Vooruitblik op de Winterspelen
Sportweek nu met Olympische Special

Hoofddorp, 9 februari 2010 - Vrijdag 12 februari beginnen ze. De Olympische Winterspelen in Vancouver. Sportweek blikt deze week met een extra dikke special vooruit naar dit sportevenement.

Nederland is met een grote ploeg vertegenwoordigd in Vancouver, waaronder veel sporters die kans maken op eremetaal. In Sportweek worden alle Nederlandse deelnemers voorgesteld.

Prachtige foto's
In de special onder meer Sven Kramer en oud-schaatstopper Eric Heiden. Bovendien een interview met 10 km schaatser Bob de Jong, die voor de vierde keer aan de Spelen deelneemt. Uiteraard brengt Sportweek ook het tijdschema, zodat precies duidelijk is welke sporten er wanneer te zien zijn. Verder een prachtige fotoreportage van de mooiste momenten van de Winterspelen uit het verleden en de tien gevaarlijkste sporten belicht.

Ook online verkrijgbaar

Behalve in de winkel is de extra dikke special ook via de website van Sportweek verkrijgbaar. Bij online bestelling krijgt men het bewaarnummer zonder verzendkosten thuisbezorgd. De Olympische special is te bestellen op www.sportweek.nl/bestel.

Over Sportweek

Sportweek is al bijna twaalf jaar het enige wekelijkse sportblad in Nederland. Sportweek brengt wekelijks journalistieke interviews en reportages met sporters, trainers en bestuurders. Serieus en diepgravend waar het moet, luchtig en frivool waar het kan. Sportweek, het tijdschrift waar journalistiek en glossy elkaar wekelijks treffen. Alles wat je wilt weten over voetbal, wielrennen, tennis, hockey, schaatsen, Formule 1 en de grootste sportevenementen vind je in Sportweek.

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 80 publiekstijdschriften, circa 180 websites, 15 mobiele sites en alle bijbehorende extensies en evenementen Nederlands grootste mediabedrijf in bereik. Met alle media bereikt Sanoma circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2008 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters Sanoma Digital (v/h ilse media) en Mood for Magazines een omzet van 515,7 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl
Noot voor redacties

Follow us @ www.twitter.com/SanomaNL

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht