STRATO sluit overeenkomst met PushCall
09/02/2010 11:47
PR Newswire
BERLIJN, February 9 /PRNewswire/ --
- STRATO Webshops nu met live klantencontact widget van PushCall
STRATO, Europa's op één na grootste hostingprovider en
PushCall zijn een samenwerking aangegaan. STRATO klanten profiteren van de
mogelijkheid om op eenvoudige wijze de PushCall klantencontact widget aan hun
webshop toe te voegen.
In een markt waar een steeds groter percentage van de aankopen
wordt gedaan via het online kanaal, ontstaat behoefte aan live
klantencontact. Online bezoekers van webshops dreigen uit het aankoopproces
te stappen wanneer zij geen, of onvoldoende, antwoord krijgen op hun vragen.
Live klantencontact is bij uitstek geschikt om snel en efficiënt in te
springen op de vragen van deze doelgroep, resulterend in een hogere online
conversie van bezoeker naar koper.
"STRATO wil zijn klanten op alle fronten optimaal
ondersteunen, om zo succesvol mogelijk zaken te doen op het internet", zegt
Damian Schmidt, CEO van STRATO. "Sterke partners dragen in grote mate bij aan
een succesvolle online-business. Met de nieuwe PushCall widget bieden we onze
klanten een één-klik oplossing waarmee ze hun omzet en de klanttevredenheid
eenvoudig kunnen verbeteren."
De PushCall klantencontact widget biedt een oplossing, waarmee
een online bezoeker snel en eenvoudig live contact kan opnemen met het
bedrijf achter de website. De widget biedt verschillende kanalen, zodat de
online bezoeker zelf kan kiezen via welk kanaal contact wordt gezocht.
De samenwerking tussen STRATO en PushCall biedt de klanten van
STRATO een eenvoudige toevoeging van de widget aan hun webshop. De
webshopeigenaar hoeft slechts een al bestaand telefoonnummer te koppelen aan
de widget en een stukje code toe te voegen aan het CMS van STRATO. Wanneer de
webshopeigenaar vervolgens inlogt als chat operator in de PushCall
webinterface, is deze direct bereikbaar via de PushCall Web-to-Phone,
Call-me-Now, Call-me-Later, Chat en Mail oplossing.
STRATO Webshop klanten kunnen exclusief één maand gratis
gebruik maken van de widget. Dit maakt het mogelijk om gratis ervaring op te
doen met live klantencontact. Na de eerste maand wordt voor de widget slechts
EUR 25,- per maand in rekening gebracht. Hiervan is EUR 12,50 te gebruiken
als beltegoed.
Noot voor de redactie (