T-Mobile zet Twitter in voor service en verkoop.

09/02/2010 11:00

T-Mobile

- T-Mobile-Shop en T-Mobile-Webcare.

- Twitter kanalen dragen bij aan verbetering klantrelatie.

- 9 februari live.

T-Mobile start vandaag met twee Twitter kanalen voor service en verkoop. Via T-Mobile-Webcare (www.twitter.com/tmobile-webcare) reageert het T-Mobile webcare team op vragen, klachten en problemen van klanten. Het verkoopkanaal T-Mobile-Shop (www.twitter.com/tmobile-shop) is vooral bedoeld om consumenten te informeren over nieuwe diensten, mobiele telefoons en T-Mobile aanbiedingen.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice bij T-Mobile: 'In navolging van het succes van ons online klantenforum, is het inzetten van Twitter voor ons een logische stap. Twitter is laagdrempelig en biedt klanten en consumenten de mogelijkheid tot direct contact. Zo kan het webcare team snel vragen over onze dienstverlening en producten beantwoorden of iets voor je uitzoeken. Tegelijkertijd kunnen consumenten elkaar op deze manier verder helpen. Uit ervaring met het online forum verwachten wij dat ook dit de relatie die wij hebben met onze klanten ten goede komt.'

Over T-Mobile in Nederland

Meer dan 5,4 miljoen consumenten en zakelijke gebruikers in Nederland maken gebruik van de mobiele oplossingen van T-Mobile (per 1 oktober 2009). T-Mobile beschikt over een zeer modern mobiel netwerk voor spraak- en datadiensten. In 2008 had T-Mobile een jaaromzet van 1,806 miljard euro. T-Mobile Netherlands BV is onderdeel van Deutsche Telekom AG, een van de leidende communicatie ondernemingen in de wereld.

Het is belangrijk voor T-Mobile om mee te werken aan de totstandkoming van een beter milieu en een gezonde toekomst voor de volgende generatie. In dat kader heeft T-Mobile sinds 2007 een partnerschap met War Child. T-Mobile is dé communicatiepartner van War Child en ondersteunt War Child door inzet van mensen en middelen.

http://www.t-mobile.nl