Intensieve samenwerking PIM en Hogeschool Utrecht
LEUSDEN, 20100208 -- Op 2 maart aanstaande gaan PIM (Platform innovatie In Marketing) en de marketing opleiding van de Hogeschool Utrecht intensief samenwerken. Vanaf die datum gaat de marketing blog wedstrijd voor studenten namelijk van start.
Platform Innovatie in Marketing is een overkoepelende marketing organisatie die maandelijks activiteiten organiseert voor haar 800 leden en geĂŻnteresseerde vakgenoten. Naast een website heeft PIM ook een weblog marketinginnovatie.org waar informatie over marketing en innovatie wordt gedeeld met marketeers.
Om meer feeling te krijgen met de nieuwe generatie marketeers heeft PIM besloten om samen met de studenten van de marketing opleiding van de Hogeschool Utrecht het weblog marketinginnovatie.org te vullen met marketing gerelateerde artikelen.
Hieraan is ook een prijs verbonden. De student die het beste artikel plaatst, kan ieder semester een netbook winnen.
Er zijn ieder jaar 4 semesters en dus 4 winnaars. Aan het eind van het jaar dingen deze 4 studenten onderling mee in de strijd om de PIM Marketing Blogprijs, de jongere broer van de PIM Marketing Literatuurprijs.
Ingezonden persbericht