Persbericht
LaComunidad
Amsterdam, 8 februari 2010
LaComunidad introduceert MappenMaand campagne voor Univé
Op 1 februari j.l. is de Univé MappenMaand campagne van start gegaan. Gedurende de hele maand februari, kan iedereen, ook mensen die geen klant zijn bij Univé, met zijn/haar map verzekerings- en hypotheekpolissen een afspraak maken bij één van de 150 regiokantoren van Univé. Daar controleert een expert o.a. op dubbele verzekeringen, onderverzekering en kijkt of er premievoordeel te behalen valt met een pakketverzekering.
Het concept van LaComunidad is geboren uit het inzicht dat een op de vier Nederlanders de gevreesde polismap liever niet uit de kast haalt, omdat men het overzicht op alle polissen kwijt is. Voor deze groep biedt MappenMaand een welkome oplossing. Mensen gaan na één gesprek met een opgeruimde map én een opgelucht gevoel weer naar huis. Met hernieuwd inzicht in hun situatie, tot 15% pakketkorting, één contactpersoon en een vast maandelijks premiebedrag voor alle verzekeringen.
LaComunidad ontwikkelde een online display-campagne inclusief smart-banner en de actiesite
Over Univé
Univé Verzekeringen is een coöperatieve verzekeraar en werkt zonder winstoogmerk. Univé biedt brand-, zorg-, schade- en levensverzekeringen tegen concurrerende premies en bemiddelt in hypotheken. Univé is onderdeel van Univé-VGZ-IZA-Trias (UVIT). Samen behartigen zij de belangen van ruim 4,2 miljoen zorgverzekerden en 800.000 schadeverzekerden. Meer informatie over Univé vindt u op
Over LaComunidad
Het Amsterdamse digital marketing bureau maakt met interactieve campagnes, communities, platformen en programma's merken relevanter, innovatiever en aantrekkelijker. Kortom, LaComunidad activeert en revitaliseert merken in het digitale tijdperk. LaComunidad werkt voor o.a. Unilever, Heineken, jobs.ch, Martinair en Univé. LaComunidad is onderdeel van WPP, de wereldwijde marktleider in marketingcommunicatie. Meer informatie: