Tom Vermeirsch start bij AMP als Commercieel Directeur.

08/02/2010 11:51

AMP GROUP

Met een diploma op zak van Ingenieur aan de universiteit van Antwerpen en eerder al verantwoordelijk voor de distributie en de internationale projecten binnen De Persgroep, is Tom Vermeirsch als commercieel directeur gestart bij AMP.

Hij is 40 en heeft als opdracht enerzijds de relaties met de uitgevers en anderzijds het verkooppuntennetwerk te versterken. Hij zal eveneens de diversificatie van AMP in concrete vorm moeten brengen met de ondersteuning van haar core business - de verdeling van pakjes (Pick Up, Drop Off) - door de distributie open te stellen voor nieuwe netwerken van buurtwinkels.

Tom Vermeirsch zetelt in het directie comité.

AMP als dochtermaatschappij van de groep Lagardère services, telt 800 werknemers in België met een zakencijfer van 580 miljoen euro.

Dankzij haar logistieke platformen gespreid over gans het land, verzekert AMP een dagelijkse « pick-up drop-off » distributiedienst, specifiek gericht naar de afstandsverkoop.

Als groothandelaar en distributeur, is AMP de refentiepartner van de Belgische en buitenlandse uitgevers. Ze is een spelleider bij zo'n 6 000 verkooppunten in België.

Lagardère service, wereldleider in travel retail en persdistributie naar het eerste wereldnetwerk van perswinkels, buurtwinkels, duty-free winkels en gespecialiseerde concepts.

Contacts :

AMP : Sonja Servranckx 02 525 15 01

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel