Nasser Al Mawla Operations Director bij VANAD


Customer services professional sluit zich aan bij Customer Interaction Management specialist

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20100204 -- Customer Interaction Management specialist VANAD voegt opnieuw een prestigieuze professional toe aan haar team. Nasser Al Mawla is met ingang van 1 februari als Operations Director verbonden aan de snelgroeiende klantcontact specialist. De 41-jarige Al Mawla is een gerenommeerde naam binnen de customer services branche en bekleedde binnen dat vakgebied managementposities bij talrijke toonaangevende organisaties.

`Van lef naar nieuwe stap'
Al Mawla is een bekende naam binnen de klantcontact branche. Hij verdiende zijn sporen onder meer bij Wehkamp, ONVZ Zorgverzekeraar en Kluwer, waar hij tot eind vorig jaar verantwoordelijk was voor alle sales support activiteiten. Met meer dan tien jaar operationele ervaring in de klantcontact branche ziet Al Mawla veel mogelijkheden bij VANAD. "Deze organisatie durft het vanaf haar oprichting aan om zich anders te gedragen dan de gevestigde partijen. Vanuit dat lef heeft VANAD zich in de afgelopen jaren bewezen als professionele klantcontact specialist. Samen met de gedreven medewerkers zie ik ernaar uit om met deze organisatie verdere stappen te maken", vertelt Al Mawla.

Naast zijn werkzaamheden was Nasser een actief bestuurslid van Vereniging Contactcenters Nederland (VCN), een rol waarin hij een bijzonder groot netwerk heeft opgebouwd. "Ik ga dit netwerk zeker gebruiken om de innovatieve mogelijkheden die VANAD biedt onder de aandacht te brengen. Dit bedrijf zet zich in om klantcontact op een hoger niveau te brengen. Ik heb vertrouwen in deze filosofie en zet mijn expertise graag in om daaraan bij te dragen."

Derde professional in korte tijd
Al Mawla is de derde gerenommeerde klantcontact professional in korte tijd die zich aansluit bij VANAD. Eerder dit jaar verzekerde VANAD zich al van de diensten van Amber Eelkema als Customer Contact Manager (link naar persbericht) en van de commerciële vaardigheden van Jan Semmelhack (link naar persbericht). Met de drie ervaren specialisten aan boord, verwacht VANAD dat het complete team nog beter kan voldoen aan de vragen en eisen in de huidige markt.

`Compliment voor het gehele VANAD team'
VANAD-directeur Arnoud Munneke noemt de aanstelling van Al Mawla een compliment voor het gehele VANAD team. "De afgelopen jaren is ons bedrijf zo hard gegroeid, dat Arthur en ik de dagelijkse leiding niet meer alleen in handen kunnen houden. Wij hebben Nasser leren kennen als een professionele en ambitieuze klantcontact expert. Dat is exact wat onze organisatie op operationeel gebied nu nodig heeft", verduidelijkt hij. Zelf gaat Munneke zich meer richten op algemeen management, als Chief Engagement Officer. Compagnon Arthur Nederlof wordt als Chief Customer Officer expliciet verantwoordelijk voor de klanten. "Deze titels dekken beter de lading van onze werkzaamheden. Al sinds onze oprichting werken wij volgens het principe dat onze medewerkers en onze klanten de belangrijkste assets van onze organisatie zijn. Daar willen wij ons dan ook op concentreren", besluit hij.

_

Over VANAD
VANAD is een innovatieve specialist op het gebied van customer interaction. Met ons innovatieve customer interaction management platform helpen wij opdrachtgevers op strategisch, tactisch en operationeel vlak bij het optimaliseren van de interacties met hun klanten of gebruikers. Daarbij maken wij gebruik van een sourcingmix van outsourcing, managed insourcing en Work from Home, die naast elkaar of gecombineerd door ons worden verzorgd. Ons in 2005 opgerichte bedrijf staat onder leiding van Arnoud Munneke en Arthur Nederlof en opereert hoofdzakelijk vanaf onze campus in Capelle aan den IJssel, waar wij maximaal profiteren van de synergie met de zusterbedrijven die ook tot de VANAD Group behoren. Naast onze superieure technologie onderscheiden wij ons met onze unieke bedrijfscultuur, die tot uitdrukking komt in onze Jij bent Fantastisch! filosofie en onze FORWARD formule. De ruim 750 medewerkers van VANAD geloven dan ook in de kernwaarden Fun, Ontwikkeling, Respect, Waardering, Aandacht, Resultaat en Daadkracht, en laten deze nadrukkelijk tot uitdrukking komen in onze dienstverlening. Meer informatie vindt u op www.vanad.nl en www.jijbentfantastisch.nl.

VANAD is onderdeel van de VANAD Group, één van de weinige familiebedrijven in de IT-sector. Het bedrijf staat onder leiding van de broers Ad Nederlof (Founder) en Jean Nederlof (COO). De bedrijven binnen VANAD richten zich op IT & Telecom, Customer Interaction Management en Fashion. De bedrijvengroep is met zo'n 1.000 medewerkers [700 FTE's] wereldwijd actief in onder meer de gezondheidszorg, overheid, transport & logistiek, telecom, financiële dienstverlening en hotellerie. Meer dan 50 topondernemingen zoals KPN, Achmea, Sundio Group, Heineken, SNS, Noordhoff Uitgevers, ECT, ABN AMRO, Sanoma Uitgevers en ruim 100 grote (overheids)instellingen maken gebruik van de dienstverlening. Meer informatie over VANAD Group vindt u op www.vanadgroup.com.





Ingezonden persbericht