- PERSBERICHT -
Grazia's vakjury is unaniem
Georgina Verbaan weer stijlvolste Amsterdammer
Hoofddorp, 4 februari 2010 - "Meestal is het gewoon een ratjetoe," zegt ze over haar eigen kledingkeuzes. Maar een speciaal door Grazia samengestelde vakjury oordeelde anders: Georgina Verbaan is, voor de tweede keer in successie, verkozen tot stijlvolste inwoonster van Amsterdam.
Het tijdschrift Grazia liet zestien hoofdstedelijke personality's beoordelen op de onderdelen 'looks', 'outfit' en 'uitstraling'. En wat bleek: evenals vorig jaar mag Georgina Verbaan zich volgens een internationale jury de meest stylish Amsterdamse noemen. De juryleden waren unaniem onder de indruk van Georgina's high fashion looks en roemden vooral haar vermogen om daar telkens weer een eigenzinnige draai aan te geven.
Korte jurkjes
"Ik hou van designerkleding, maar ik winkel net zo lief bij H&M en Zara," zegt de 30-jarige actrice die haar kledingstijl vooral erg wisselvallig noemt. "Soms pak ik uit, maar meestal is het gewoon een ratjetoe."
Internationale jury
De jury bestond uit Polia Alexandrova (hoofdredacteur van Grazia, Bulgarije), Sun Zhe (hoofdredacteur van Grazia, China), Anita Vucinic (hoofdredacteur van Grazia, Kroatië), Kerrie Simon (hoofdredacteur van Grazia, Verenigde Arabische Emiraten), Bas Kosters (Nederlands modeontwerper) en Antoine Peters (Nederlands modeontwerper).
Het nummer met de verkiezing van de meest stijlvolle Amsterdamse ligt vanaf donderdag 4 februari in de winkel.
Verder staat de nieuwe Grazia in het teken van Dutch Design, met een verslag van het beste van de Amsterdam International Fashion Week, de stijl van de 6 leukste wijken van Amsterdam, wat BN'ers daar kopen, dragen, alle hotspots en natuurlijk ook een grote modereportage met de mooiste mode van eigen bodem.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers is met bijna 80 publiekstijdschriften, circa 180 websites, 15 mobiele sites en alle bijbehorende extensies en evenementen Nederlands grootste mediabedrijf in bereik. Met alle media bereikt Sanoma circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).
Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.
In 2008 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters Sanoma Digital (v/h ilse media) en Mood for Magazines een omzet van 515,7 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van
Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Follow us @
Noot voor redacties
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (
Ingezonden persbericht