Ingezonden persbericht


SCOPE blikt terug op geslaagde Gebruikersdagen!

De SCOPE Gebruikersdagen vonden dit jaar plaats op 27 en 28 januari. In tegenstelling tot voorgaande jaren werd het jaarlijks terugkerend evenement niet bij een klant op locatie georganiseerd, maar gewoon in het SCOPE-pand in Hoofddorp. Het was een daverend succes en ook dit jaar stond het informeren van de klanten centraal.

Het thema van de Gebruikersdagen was SCOPE 3.1 ´The next generation´. Na een gezamenlijke, goed verzorgde lunch, ging de plenaire sessie van start. Managing Director Fred van ?t Hoff trapte af met de huidige trends in de CRM-markt. Vervolgens maakte Richard van Vliet, manager van de ontwikkelafdeling binnen SCOPE, een vertaling van de CRM-visie naar de huidige SCOPE-producten. Uiteraard werden de nieuwe SCOPE 3.1 producten voor het eerst gedemonstreerd. De reacties waren lovend, zowel van de bezoekers als van de medewerkers die er maandenlang aan gewerkt hebben.

Na de plenaire sessie was er voldoende ruimte om te netwerken en met elkaar te discussiëren over de nieuwe ontwikkelingen. Al snel ging de eerste parallelsessie van start. Bezoekers kregen de mogelijkheid om te kiezen uit drie verschillende onderwerpen; SCOPE online met Web 2.0, Correspondentie verwerken met en vanuit SCOPE en Microsoft Outlook als invoermedium voor SCOPE. De tweede, aansluitende parallelronde behelsde eveneens interessante onderwerpen; terugblik SCOPE 2009, Integratie tussen SCOPE en Microsoft toepassingen en Management Rapportages uit SCOPE. Iedere bezoeker kreeg de mogelijkheid een presentatie naar keuze te bezoeken. SCOPE heeft hierdoor een duidelijk beeld gekregen van welk product het meeste interesse genoot.

Managing Director Fred van ?t Hoff kijkt tevreden terug op de geslaagde gebruikersdagen: "Wederom was het een groot succes. Het is waardevol voor zowel ons, als de bezoekers om met elkaar te kunnen praten over de huidige ontwikkelingen, de vertaling naar praktische producten en de integratie met Microsoft om het gebruiksgemak te vergroten. We hebben met elkaar de wensen en mogelijkheden besproken en zijn erg blij met de opkomst en de positieve reacties van onze klanten".

Tijdens de eerste dag ontving SCOPE een cartoonist die van elke presentatie leuke, maar vooral zeer humoristische cartoons heeft gemaakt. De cartoons gaven een goede indruk van de dag en zijn op de SCOPE-website (http://www.scope.nl/Actueel/Pages/NieuwsDetails.aspx?ItemId=19&ListName=SCOPE News) te bekijken.

Het hoogtepunt van de dag was toch wel het noemenswaardige aanbod die alle aanwezige organisatie kregen: een kosteloze 1-daagse SCOPE 3.1 workshop. Maar dat is niet alles. Na deze workshop krijgen alle deelnemers de beschikking over een teststation. Bij positieve ervaringen krijgen de deelnemers SCOPE 3.1, inclusief alle nieuwe, additionele SCOPE producten drie maanden kosteloos ter beschikking in hun eigen productieomgeving.

Onder het genot van een hapje en een drankje konden de bezoekers na afloop ervaringen uitwisselen, SCOPE-medewerkers vragen stellen en de dag doorspreken.

Unquote