Watch Trends Magazine toont nieuwe horloge modellen SIHH 2010


AMSTERDAM, 20100203 -- Nog nooit eerder was het mogelijk om alle nieuwe horloge modellen die op de Salon International Haute Horlogerie werden gepresenteerd in één overzicht te bekijken. Watchtrends.nl geeft in de vorm van een gallery als eerste inzicht in alle nieuwe modellen van de high-end merken die van 18 tot 22 januari jl. werden gepresenteerd op de SIHH in Genève.

Op de Salon International de la Haute Horlogerie presenteren elk jaar een twintigtal high-end horlogemerken de allernieuwste modellen. De salon opent zijn deuren alleen voor genodigden uit de sector en voor de beaumonde die het exclusieve evenement met hun aanwezigheid wat extra cachet geven. Dit jaar voor het eerst zorgt Watchtrends.nl ervoor dat iedereen kan meegenieten van al het nieuws en moois dat de high-end merken dit jaar presenteerden.

De kritische consument wil steeds meer. Meer functies, meer complicaties, maar bovenal meer onderscheidende details. En dus waren de trends voor 2010 op het gebied van horloges duidelijk. Unieke stukken voor die clientèle met de vraag naar exclusiviteit, gebruik van innovatieve lichtgewicht materialen, veel gebruik van rosé goud en last but not least complexe mechanische innovaties als een eigen `in house" kaliber.
Wie mee wil doen met alle trends, heeft een zware taak. Zoals op www.watchtrends.nl te zien is, is het aanbod groot en is er veel moois om uit te kiezen.

Watch Trends Magazine
Watch Trends Magazine is een glossy magazine dat de horloges en juwelen uit het topsegment belicht vanuit een uniek `2-in-1' concept. Elk nummer bestaat uit twee helften: een deel gericht op mannen, het andere specifiek op vrouwen. Watch Trends Magazine wil een inspiratie- en informatiebron zijn binnen de bredere context van lifefstyle. De trends, de mensen en de events die de toon zetten binnen deze wereld van luxe, zijn de spil van het magazine. In elk nummer vindt de lezer overtuigend beeldmateriaal en boeiende artikelen die ingaan op het verhaal achter de merken.





Ingezonden persbericht