Trends tot 2020 in beeldlezing in De Rode Hoed
'Smaak van rendementie'
AMSTERDAM, 20100105 -- Eenmaal per jaar duidt Trendbureau IF in een publiekslezing kort en intensief de ontwikkelingen voor de komende tien jaar. Op 3 februari in De Rode Hoed te Amsterdam komen de prognoses voor de Nederlandse samenleving in beeld, veranderingen waar ieder mens en ook organisaties mee te maken krijgen.
De vooruitzichten wijzen op een onverminderd streven naar rendement. Het onderste uit de kan halen in economie, handel, arbeid, opvoeding, welzijn, politiek, gezondheid en ontplooiing. Dit rendement streven stuit op grenzen, raakt net als de bevolking vergrijsd met toenemende gebreken. Rendement verandert in rendementie.
Lukt het Nederlanders los te komen van de visies uit het verleden en een nieuwe weg in te slaan? En welke contouren tekenen zich hierbij af? In een beeldlezing duidt Barend Jonker - directeur van Trendbureau IF - de belangrijke trends en hun effecten.
Deze algemene trendanalyse zet Trendbureau IF vervolgens in bij nader onder-zoek voor bedrijven en overheden.
In de beeldlezing `Smaak van rendementie' wordt de tijdgeest zichtbaar gemaakt en de verwachte ontwikkelingen op het gebied van ruimtelijke ordening, media, bedrijfscultuur, leefstijlen, enzovoorts. Compacte informatie die de afwegingen bij beleids- en productontwikkelingen extra scherp stelt.
Na de pauze beantwoordt Jonker vragen over de verwachte ontwikkelingen.
*'Smaak van rendementie' jaarlijkse publiekslezing 2010
*Barend Jonker, Trendbureau IF
*woensdag 3 februari 2010, om 19.30 uur in de kleine zaal van De Rode Hoed, Amsterdam
*gereserveerde kaarten afhalen om 19.15 uur
*entree ¤ 50,= p.p. entree ¤ 35,= p.p. bij reservering vóór 27 jan. 2010 (nb: geen restitutie !)
*reserveren : 026 - 4421610 of info@trendbureau.nl
(vermeld: naam, adres, tel., firma + aantal kaarten)
Trendbureau IF
Ingezonden persbericht