Lipton start grootste inruilactie ooit!
Onder het motto `Proef en Overtuig Jezelf' start Lipton op woensdag 3
februari de grootste landelijke inruilactie ooit.
Lipton theehuis Promotieteams bezoeken de komende weken 200.000
huishoudens waarbij mensen een pakje thee van een willekeurig ander
(huis)merk kunnen omruilen voor twee pakjes Lipton Pyramids. Met deze
actie wil Lipton de consument de kans geven op een makkelijke manier
kennis te maken met de smaak van Lipton-thee in de bekende
piramidezakjes.
Onder het motto `Proef en Overtuig Jezelf' belt Lipton bij 200.000
mensen aan en vraagt hen of ze de pakjes thee die ze in hun
keukenkastjes hebben, willen omruilen voor twee pakjes Lipton-thee. De
pakjes mogen aangebroken zijn en alle (huis)merken worden
geaccepteerd.
packshot Lipton English tea Long Leaves Naast de massale
huis-aan-huisactie staan er Lipton-stands op de Huishoudbeurs en in 34
winkelcentra. Hier kan het winkelend publiek Lipton-thee met een ander
(huis)merk naar keuze vergelijken. In de winkelcentra krijgen mensen
eveneens de mogelijkheid hun huidige thee in te ruilen voor twee
Lipton-varianten.
De actie wordt aangevuld met 3,4 miljoen samples die worden uitgedeeld
in winkelcentra en in de brievenbus worden gegooid als het
promotieteam de mensen niet thuis aantreft.
3 februari 2010
Unilever NV