Unilever NV




Lipton start grootste inruilactie ooit!

Onder het motto `Proef en Overtuig Jezelf' start Lipton op woensdag 3 februari de grootste landelijke inruilactie ooit.

Lipton theehuis Promotieteams bezoeken de komende weken 200.000 huishoudens waarbij mensen een pakje thee van een willekeurig ander (huis)merk kunnen omruilen voor twee pakjes Lipton Pyramids. Met deze actie wil Lipton de consument de kans geven op een makkelijke manier kennis te maken met de smaak van Lipton-thee in de bekende piramidezakjes.

Onder het motto `Proef en Overtuig Jezelf' belt Lipton bij 200.000 mensen aan en vraagt hen of ze de pakjes thee die ze in hun keukenkastjes hebben, willen omruilen voor twee pakjes Lipton-thee. De pakjes mogen aangebroken zijn en alle (huis)merken worden geaccepteerd.

packshot Lipton English tea Long Leaves Naast de massale huis-aan-huisactie staan er Lipton-stands op de Huishoudbeurs en in 34 winkelcentra. Hier kan het winkelend publiek Lipton-thee met een ander (huis)merk naar keuze vergelijken. In de winkelcentra krijgen mensen eveneens de mogelijkheid hun huidige thee in te ruilen voor twee Lipton-varianten.

De actie wordt aangevuld met 3,4 miljoen samples die worden uitgedeeld in winkelcentra en in de brievenbus worden gegooid als het promotieteam de mensen niet thuis aantreft.

3 februari 2010