Ingezonden persbericht


PERSBERICHT - 3 februari 2010

Morgana schakelt Boost in voor wakkere shopper marketing

Acties in winkelcentra, op beurzen en op evenementen geven resultaten Morgana een boost

Boost gaat voor retailketen Morgana de komende drie jaar shopper marketing-acties uitvoeren in winkelcentra en op beurzen en evenementen.

Morgana is de slaapdeskundige die alles weet van comfortabel slapen en slaaptrends. De opdracht voor Boost is om campagnes neer te zetten die de shopper wakker schudden en zo traffic genereren naar Morgana-vestigingen. De acties sluiten aan bij de Mijn Stijl van Slapen-campagne van Morgana en moeten uiteindelijk de aankoop van interieurs, beddengoed en accessoires stimuleren.

Onder meer een groot nationaal kussengevecht, met voorrondes in alle Morgana-vestigingen en een spannende finale, en deelname aan consumenten- en gezondheidsbeurzen staan op het programma. Daarnaast zet Boost de nieuwe dienst Mobile Data Capturing in om gegevens van potentiële klanten te verzamelen en zo aanvullende leads te genereren.

Als opmaat richting de acties tourde eerder al de Morgana Roadshow door het land. Bij twee nieuwe vestigingen stond een roadshow in Morgana-stijl die consumenten richting de winkels trok.

Noot voor de redactie,