Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
UNET kiest The Communication Force als PR-bureau
Positionering bij (middel)grote organisaties als hét alternatief
voor de grote telco's
Hoofddorp, 1 februari 2010 - Leverancier van breedbanddiensten UNET heeft The Communication Force gekozen als PR-partner. The Communication Force gaat UNET helpen met het vergroten van de naamsbekendheid van het bedrijf.
Gert van der Weide, directeur van UNET: "We hebben bewezen dat we in staat zijn om high-end klanten in heel Nederland te bedienen. Daarom gaan we nu grootschalig en met nieuw elan de markt op. Het is nu tijd om ons goed op de kaart te zetten. Voorheen deden we de PR zelf, maar voor deze uitdaging zijn we toch op zoek gegaan naar een PR-bureau. We hebben diverse kandidaten onder de loep genomen, hun kennis gecheckt en referenties gevraagd. Met TCF bleek er meteen een klik te zijn. Het zijn gelijkgestemden en we hebben bij hen een goed gevoel!"
UNET streeft ernaar om een klantgericht, flexibel en kosteneffectief alternatief te worden voor de grote, bekende telecommunicatiedienstverleners,en dan vooral voor bedrijven in het midden- en hogere segment. De focus van het bedrijf ligt op breedbanddiensten op basis van glasvezel voor organisaties met meerdere vestigingen.
"Een beter moment had UNET niet kunnen kiezen om de publiciteit op te zoeken. De organisatie begint aan een nieuwe fase, het management heeft een duidelijke visie en UNET's aanpak begint zijn vruchten af te werpen," zegt Nanda Bechtholt, bureaumanager van The Communication Force. "Tijdens onze gesprekken werd al snel duidelijk dat UNET een gedreven organisatie is. En dat spreekt ons aan. Bovendien zien we legio mogelijkheden om de naamsbekendheid van UNET en zijn producten en diensten te vergroten. We gaan dan ook graag de PR-uitdaging samen met UNET aan."
Over UNET
UNET B.V. is leverancier van informatie- en communicatiediensten via breedbandverbindingen. UNET is een landelijke speler op de markt en heeft een onafhankelijk positie opgebouwd door onder andere samenwerking met diverse netwerkproviders. Het bedrijf opereert vooral op de zakelijke markt en biedt zijn portfolio daarnaast ook aan op basis van wholesale. De focus ligt daarnaast op retail en onderwijs. Tot de klanten behoren onder meer BT, Verizon, IBM, Pioneer, Gemeente Rotterdam, Gemeente Almere, Pfizer, ROC Flevoland, Coltex, Almeerse Scholengroep, CCV, Scala, Unamic, KPN, AstraZeneca, USG, ASM Europe, Bas Computers, Zorggroep Almere en De Slegte.
Voor meer informatie: www.unet.nl.
Over The Communication Force
The Communication Force is een full-service PR- en marketingcommunicatiebureau, gespecialiseerd in ICT. Het bureau adviseert en ondersteunt opdrachtgevers bij het plannen, organiseren en uitvoeren van een breed scala aan PR- en marketingcommunicatieactiviteiten. Een geïntegreerde, proactieve, resultaatgerichte aanpak staat daarbij voorop. Klanten zijn onder meer: ABeam Consulting, AccountView, CBS Solutions, Eurofiber, Kaspersky Lab, myBrand, Toshiba Information Systems Benelux en Uniserv.
The Communication Force wil een meetbare bijdrage leveren aan de bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever via een samenwerking die gebaseerd is op enthousiasme, flexibiliteit, openheid, respect, vertrouwen en, vooral, veel plezier.
Voor meer informatie: www.communicationforce.com.