Ingezonden persbericht
Persbericht
Kennismanagement integraal onderdeel portfolio Tele'Train
In het kader van het bieden van integrale oplossingen aan haar klanten heeft Tele'Train haar portfolio uitgebreid met diensten op het gebied van kennismanagement. Tele'Train ondersteunt hiermee haar klanten in de structurering van informatie, maakt deze effectief beschikbaar aan medewerkers en klanten en levert diensten om de betrouwbaarheid hiervan te beheren. In het kader van deze dienstverlening heeft Tele'Train tevens de software oplossing van Hylo toegevoegd aan haar portfolio.
De hoeveelheid aan informatie en grote behoefte van klanten aan concrete antwoorden en oplossingen vraagt organisaties de besturing van haar klantomgeving anders in te richten. Een goede Customer Experience vergt daarnaast de kwaliteit om klanten direct en in één keer een goede oplossing te bieden. De grote uitdaging hierbij is veelal kennis.
Tele'Train is zich bewust van deze uitdaging en ziet bij veel van haar klanten een grote behoefte aan verdere structurering van informatie. Het beheer, de ontsluiting en regie van deze informatie is voor veel organisaties een grote uitdaging. "Na een zorgvuldig keuzeproces heeft Tele'Train gekozen voor de structurering van informatie te borgen met ondersteuning van Hylo. Hylo is een praktisch, resultaatgerichte kennismanagement tooling die goed past bij de visie van Tele'Train." aldus dhr. J. Voswinkel, directeur Tele'Train Consultancy. "Met de toevoeging van Hylo aan ons portfolio zijn we als Tele'Train als geen ander in staat om onze klant te helpen met haar Klantinteractie. Naast de beheersing van Klantflow management, Performancemanagement en Back office management maken we de cirkel nu rond. Kennismanagement wordt hét speerpunt van 2010!"
Tele'Train zal buiten de presentatie van het product bij haar bestaande klanten Hylo uitvoerig presenteren op het seminar kennismanagement.
Rudi Krösschell (Hylo); "Met de expertise en implementatiekracht van Tele'Train kan Hylo nog beter haar waarde tonen voor organisaties. In de gesprekken merkte ik dat de praktische en klantgerichte kenmerken van het product uitermate goed passen bij een organisatie zoals Tele'Train."
Tele'Train zal in de toekomst Hylo voeren als een integraal onderdeel van haar portfolio.
Over Tele'Train
Tele'Train is marktleider in klantcontact optimalisatie en is de laatste jaren snel gegroeid in een markt die sterk in ontwikkeling is. Als specialist in Customer Experience Management binnen de contactcenter branche is Tele'Train dé partner voor resultaatgerichte afspraken in het behalen van een hoger rendement uit klantcontacten binnen de gehele organisatie.
----------
Ingezonden persbericht