samenwerking en combineren customer feedback met web analytics
Nedstat en Kampyle starten samenwerking en combineren customer feedback met
web analytics
Ramat-Gan, Israël, en Amsterdam, 26 januari 2010 - Kampyle, een
aanbieder van feedback analytics kondigt aan dat het een officiële
partner is geworden van Nedstat's RING integratie platform. Gebruikers
van de gezamelijke oplossing kunnen real-time feedback van bezoekers
samenvoegen met analytics data en zo meer inzicht verkrijgen in wat
hun bezoekers willen. Ook kunnen ze de dialoog aangaan met hun
bezoekers om brand loyalty te versterken en omzet, conversie en
gebruikerservaring te verbeteren.
Kampyle's Software-as-a-Service (SaaS) oplossing geeft antwoord op het
"waarom" achter bezoekersgedrag. Daarmee helpt Kampyle organisaties
hun online aanbod te optimaliseren en online engagement en
klantenservice te verbeteren. De feedback data uit Kampyle wordt
gecombineerd met web analytics data uit Sitestat, Nedstat's online
business optimalisatie oplossing die marketeers in staat stelt
interactie met klanten te optimaliseren en conversie te verbeteren
door online gebruikservaringen persoonlijk en relevant te maken.
De Nedstat en Kampyle integratie helpt organisaties om feedback van
bezoekers te gebruiken bij het beantwoorden van complexe vragen als:
"Waarom haken bezoekers uit verschillende landen af gedurende een
online proces?", of "waarom verlaten bezoekers hun winkelwagen?". De
krachtige rapportagemogelijkheden van Sitestat stellen gebruikers in
staat hun web analytics data direct te correleren met feedback van
klanten en bezoekers. Het Kampyle feedback formulier is volledig op
maat te maken en beschikbaar in iedere taal.
Enrico Verhulst, Vice President Partnerships bij Nedstat: "Door
customer feedback te integreren met online analytics ontstaat een
nieuwe bron van inzicht voor organisaties die willen begrijpen waarom
gebruikers bepaalde beslissingen nemen. Door in direct contact te
staan met bezoekers en feedback te gebruiken om online processen te
optimaliseren wordt de kans op online succes sterk vergroot en krijgt
web analytics data een gezicht."
De samenwerking wordt mogelijk gemaakt door Sitestat's RING(TM)
platform dat een raamwerk biedt voor integratie met ieder type online
marketing applicatie. De bilaterale integratie is per direct
beschikbaar voor alle gemeenschappelijke klanten van Sitestat en
Kampyle.
"Kampyle gaat een stap verder dan het leveren van inzicht in gedrag,
het stelt organisaties in staat te luisteren naar feedback die het van
de gebruikers zelf krijgt en direct actie te ondernemen. De integratie
met Nedstat draagt eraan bij dat ons aanbod een veel bredere markt kan
bedienen", zegt Eran Savir, mede-oprichter en Vice President Business
Development van Kampyle. "De samenwerking met Nedstat laat onze
klanten de stem van hun gebruikers integreren in hun analytics om zo
een beter begrip te krijgen van usability, klanttevredenheid en
gebruikerservaring."
Over Kampyle
Kampyle is een pionier op het gebied van online feedback analytics. Ze
leveren krachtige Software-as-a-Service (SaaS) die web sites, online
retailers en organisaties in staat stelt om feedback van klanten te
verzamelen, analyseren, meten en managen. Kampyle is opgericht in
2007, inmiddels heeft het meer dan 12 miljoen feedback formulieren
verwerkt in meer dan 60 talen, voor meer dan 30.000 klanten in 191
landen.
Kampyle
marin
Nedstat