Nedstat

samenwerking en combineren customer feedback met web analytics

Nedstat en Kampyle starten samenwerking en combineren customer feedback met web analytics

Ramat-Gan, Israël, en Amsterdam, 26 januari 2010 - Kampyle, een aanbieder van feedback analytics kondigt aan dat het een officiële partner is geworden van Nedstat's RING integratie platform. Gebruikers van de gezamelijke oplossing kunnen real-time feedback van bezoekers samenvoegen met analytics data en zo meer inzicht verkrijgen in wat hun bezoekers willen. Ook kunnen ze de dialoog aangaan met hun bezoekers om brand loyalty te versterken en omzet, conversie en gebruikerservaring te verbeteren.

Kampyle's Software-as-a-Service (SaaS) oplossing geeft antwoord op het "waarom" achter bezoekersgedrag. Daarmee helpt Kampyle organisaties hun online aanbod te optimaliseren en online engagement en klantenservice te verbeteren. De feedback data uit Kampyle wordt gecombineerd met web analytics data uit Sitestat, Nedstat's online business optimalisatie oplossing die marketeers in staat stelt interactie met klanten te optimaliseren en conversie te verbeteren door online gebruikservaringen persoonlijk en relevant te maken.

De Nedstat en Kampyle integratie helpt organisaties om feedback van bezoekers te gebruiken bij het beantwoorden van complexe vragen als: "Waarom haken bezoekers uit verschillende landen af gedurende een online proces?", of "waarom verlaten bezoekers hun winkelwagen?". De krachtige rapportagemogelijkheden van Sitestat stellen gebruikers in staat hun web analytics data direct te correleren met feedback van klanten en bezoekers. Het Kampyle feedback formulier is volledig op maat te maken en beschikbaar in iedere taal.

Enrico Verhulst, Vice President Partnerships bij Nedstat: "Door customer feedback te integreren met online analytics ontstaat een nieuwe bron van inzicht voor organisaties die willen begrijpen waarom gebruikers bepaalde beslissingen nemen. Door in direct contact te staan met bezoekers en feedback te gebruiken om online processen te optimaliseren wordt de kans op online succes sterk vergroot en krijgt web analytics data een gezicht."

De samenwerking wordt mogelijk gemaakt door Sitestat's RING(TM) platform dat een raamwerk biedt voor integratie met ieder type online marketing applicatie. De bilaterale integratie is per direct beschikbaar voor alle gemeenschappelijke klanten van Sitestat en Kampyle.

"Kampyle gaat een stap verder dan het leveren van inzicht in gedrag, het stelt organisaties in staat te luisteren naar feedback die het van de gebruikers zelf krijgt en direct actie te ondernemen. De integratie met Nedstat draagt eraan bij dat ons aanbod een veel bredere markt kan bedienen", zegt Eran Savir, mede-oprichter en Vice President Business Development van Kampyle. "De samenwerking met Nedstat laat onze klanten de stem van hun gebruikers integreren in hun analytics om zo een beter begrip te krijgen van usability, klanttevredenheid en gebruikerservaring."

Over Kampyle
Kampyle is een pionier op het gebied van online feedback analytics. Ze leveren krachtige Software-as-a-Service (SaaS) die web sites, online retailers en organisaties in staat stelt om feedback van klanten te verzamelen, analyseren, meten en managen. Kampyle is opgericht in 2007, inmiddels heeft het meer dan 12 miljoen feedback formulieren verwerkt in meer dan 60 talen, voor meer dan 30.000 klanten in 191 landen.
Kampyle
marin