Productschap Margarine, Vetten en Olien (MVO)


Persbericht

Judoclinic Grand Cafetaria de Heuve groot succes

Rijswijk, 25 januari 2010 ­ Afgelopen zaterdag gaf Arjan Verploegen van Grand Cafetaria de Heuve uit Beuningen een judoclinic met Dennis van der Geest weg. En dat was een succes! Er waren meer inschrijvingen dan er plaats was in de dojo. De Heuve won onlangs deze prijs vanuit de campagne Verantwoord Frituren.

Judoschool Kwai te Beuningen stroomde zaterdag vol met klanten van de Heuve en leden van de judoschool. Eerst waren de junioren aan zet. Na een paar tips en trucs van Dennis mochten ze zelf aan de slag en uiteraard probeerden ze aan het eind Dennis omver te gooien, maar die liet zich niet vallen. Lastiger had hij het bij de senioren. Zij hadden vooral veel aan de voorbeeldworpen van Dennis. Na de clinics was er ruimte om met Dennis op de foto gaan, waar veel animo voor was.

Dennis van der Geest, wereldkampioen
en twee keer Europees kampioen judo, is
ambassadeur van de campagne
Verantwoord Frituren. De centrale
boodschap van deze campagne is
`Vloeibaar is beter', dus gebruik vloeibaar
frituurvet en frituur volgens de Spelregels
Verantwoord Frituren. Grand Cafetaria
de Heuve voldoet aan deze eisen en won
daarmee de judoclinic. Koninklijk Horeca
Nederland en Voorlichtingsbureau
Margarine, Vetten en Oliën zijn de
Vlnr: Arjan Verploegen van Grand Cafetaria de initiatiefnemers van deze campagne. Heuve, Dennis van der Geest, Roy Bakkers van
Judo Kwai


Noot voor de redactie ­