Efficiency slag voor Erbi door update CRM

25/01/2010 09:35

Update Software Benelux B.V.

Amsterdam, januari 2010 - Erbi, producent en leverancier van hoogwaardige keuken- en werkbladen voor projecten en overige interieur- en exterieurtoepassingen, heeft gekozen voor de CRM oplossing van update software. update CRM zorgt voor één overzichtelijk CRM systeem met alle klantinformatie en alle commerciële- en service processen rondom orders.

"De belangrijkste reden om voor update CRM te kiezen was de functionaliteit van het programma. We waren gewend met programma's te werken die op maat waren gebouwd en waren op zoek naar een CRM oplossing met meerdere mogelijkheden waaronder workflows." Aldus Stefan de Rijk, Project Manager bij Erbi. "Tevens speelt er bij een dergelijke keuze altijd een stuk gevoel mee wat je bij een organisatie hebt. We kwamen uit bij twee partijen en uiteindelijk kwam update software het beste naar voren."

Erbi werkte voorheen met verschillende systemen voor de helpdesk en de afdelingen commercie en pre-sales waar klantinformatie in opgeslagen was. Nadat er klantenteams waren gevormd waardoor de disciplines verkoop binnendienst, helpdesk en orderverwerking samen kwamen was er behoefte aan één overzichtelijk systeem.

update CRM zorgt voor overzichtelijke klanteninformatie op 1 plaats. Door deze inzichtelijkheid rondom een klant kan er bij Erbi commerciëler en proactiever gehandeld worden. "De belangrijkste gebruikers van de CRM oplossing bij Erbi zijn de klantenteams en de verkoop buitendienst, maar door de contactmomenten, workflows en rapportages maken de afdelingen inkoop, productmanagement, expeditie, magazijn en finance ook gebruik van de software."

Over Erbi

De kracht van Erbi is het produceren en leveren van esthetisch en functioneel hoogwaardige producten. De keukenbladen en werkbladen voor projecten en overige interieur- en exterieurtoepassingen worden in Alphen aan den Rijn geproduceerd.

Bluedesk en update software

Bluedesk CRM is business partner van Update CRM. Met de oplossingen van Update CRM ondersteunt Bluedesk de snelle en flexibele optimalisering van sales-, marketing- en customer serviceprocessen in nationale en internationale organisaties.

update software werd in 1988 in Wenen opgericht en is met ruim 300 medewerkers en een omzet van 36.5 miljoen euro in het jaar 2008 de toonaangevende Europese leverancier van CRM oplossingen. De oplossingen van update worden tegenwoordig bij meer dan 1.400 bedrijven voor meer dan 160.000 gebruikers ingezet. Klanten van update software zijn onder andere BAM, 3M, American Express Bank, Kärcher, Canon, Pernod Ricard en Meeús. Zie voor meer informatie: www.update.com





http://www.update.com


Noot voor de redactie:


Noot voor de redactie (