Sanoma Uitgevers
AIFW
Sanoma Uitgevers partner AIFW
---
14.01.10
De Amsterdam International Fashion Week krijgt nu ook een magazine,
genaamd Frontrow. Sanoma Uitgevers maakt de glossy speciaal voor het
Nederlandse mode-event dat van 23 tot en met 31 januari plaatsvindt.
In Frontrow het officiële catwalk- en het openbare programma,
interviews met ontwerpers en andere toonaangevende mensen uit de
mode-industrie, fotoshoots en meer interessant modenieuws.
Frontrow wordt vanaf 23 januari 2010 in oplage van 40.000 exemplaren
verspreid bij de officiële catwalklocaties op het Westergasterrein,
maar ook op modevakbeurzen, musea, clubs, bioscopen, winkels en bij de
abonnementenoplage van Grazia. Het magazine wordt gemaakt door AIFW en
de redactie van Grazia.
Nederland op de kaart
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Grazia: Ik vind het geweldig om Frontrow
te maken. Een mode-evenement van niveau als de Amsterdam International
Fashion Week verdient zijn eigen tijdschrift - geheel in eigen stijl.
Nederland staat steeds meer op de kaart met (inter)nationaal
succesvolle modeontwerpers en daar dragen wij als wekelijkse
modeglossy graag ons steentje aan bij. Zowel in het tijdschrift Grazia
als met dit bijzondere project: Frontrow.
Shows sponsoren
Sanoma Uitgevers gaat voor het tweede jaar op rij een samenwerking aan
met het internationaal gerespecteerde mode-evenement Amsterdam
International Fashion Week. Tijdens de Fashion Week tonen reeds
gevestigde namen en nieuw talent hun allernieuwste collecties waar zij
maandenlang aan hebben gewerkt. Op zaterdag 30 januari sponsort Sanoma
Uitgevers met Cosmopolitan de show van EiD by Eva and Delia en met
Beau Monde Cest BRILLANT - Les Icônes featuring Michael Barnaart van
Bergen.
Frontrow wordt gelanceerd tijdens de officiële opening van de
Amsterdam International Fashion Week op 23 januari a.s. in Maison de
Bonneterie te Amsterdam. Trijntje Oosterhuis zal daar een optreden
geven.